Type Here to Get Search Results !

SCERT Class 8 English Chapter 7: Sympathy (NEW) All Questions & Answers। অষ্টম শ্ৰেণী ইংৰাজী অধ্যায় ৭ ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ

SCERT Class 8 English Chapter 7: Sympathy (NEW) All Questions & Answers। অষ্টম শ্ৰেণী ইংৰাজী অধ্যায় ৭ ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ

Class 8 English Questions Answers। SCERT: মৰমৰ ছাত্ৰ-ছাত্ৰী সকল, SaraAxom.in লৈ তোমালোকক স্বাগতম, আজি এই প্ৰবন্ধটোত, আমি অষ্টম শ্ৰেণীৰ SCERT শিক্ষাৰ্থীসকলৰ বাবে অতি লাগতিয়াল কিছুমান প্ৰশ্নৰ উত্তৰ লৈ আহিছো। যদি আপুনি গুগলত অষ্টম শ্ৰেণীৰ ইংৰাজী প্ৰশ্নৰ উত্তৰ বিচাৰি আছে তেন্তে আপুনি সঠিক ৱেবছাইটত আহিছে ইয়াত আমি অষ্টম শ্ৰেণীৰ ইংৰাজী প্ৰবন্ধৰ পঞ্চম অধ্যায়ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ তলত বহলাই প্ৰদান কৰিছো।

Chapter 7:

Sympathy (NEW)


1) Read the poem and choose the correct options to complete the sentences.
1) কবিতাটো পঢ়ক আৰু বাক্যবোৰ সম্পূৰ্ণ কৰিবলৈ সঠিক বিকল্পবোৰ বাছনি কৰক।

a) The poet was in deep sorrow. A proud man came and helped him by –
ক) কবিগভীৰ দুখত আছিল। এজন গৌৰৱান্বিত ব্যক্তি আহিছিল আৰু তেওঁক সহায় কৰিছিল –

i) Offering him kind words.
i) তেওঁক দয়ালু শব্দ আগবঢ়োৱা।

ii) Ignoring him.
ii) তেওঁক উপেক্ষা কৰা।

iii) Giving him gold.
iii) তেওঁক সোণ দিয়া।

iv) giving him pleasant company.
iv) তেওঁক মনোৰম সঙ্গ দিয়া।

Ans:- 
উত্তৰ:- 

iii) Giving him gold.
iii) তেওঁক সোণ দিয়া।


b) When the poet lay in want and grief, the one who helped him was –
খ) যেতিয়া কবিঅনিআৰু দুখত পৰি আছিল, তেতিয়া যিজনে তেওঁক সহায় কৰিছিল তেওঁ আছিল –

i) A rich man.
i) এজন ধনী ব্যক্তি।

ii) A poor man.
ii) এজন দৰিদ্ৰ মানুহ।

iii) A proud man.
iii) এজন গৌৰৱান্বিত ব্যক্তি।

iv) A holy man.
iv) এজন পবিত্ৰ মানুহ।

Ans:-
উত্তৰ:-

 ii) A poor man.
iv) এজন দৰিদ্ৰ মানুহ।



c) The poor man gave the poet –
গ) দৰিদ্ৰ মানুহে কবিক দিছিল –

i) A cold look.
i) এটা ঠাণ্ডা চেহেৰা।

ii) Sympathy.
ii) সহানুভূতি।

iii) Gold.
iii) সোণ।

iv) Not a kind word.
iv) এটা দয়ালু শব্দ নহয়।

Ans:-
উত্তৰ:-

ii) Sympathy.
ii) সহানুভূতি।



d) When the poet’s sorrow passed, he went to the proud man and –
ঘ) যেতিয়া কবিৰ দুখ পাৰ হৈ গ'ল, তেওঁ গৌৰৱান্বিত মানুহজনৰ ওচৰলৈ গ'ল আৰু –

i) Gave him back the gold.
i) তেওঁক সোণখিনি ঘূৰাই দিছিল।

ii) Ignored him.
ii) তেওঁক উপেক্ষা কৰিলে।

iii) Didn’t give back the gold.
iii) সোণখিনি ঘূৰাই দিয়া নাছিল।

iv) Helped him.
iv) তেওঁক সহায় কৰিছিল।

Ans:- 
উত্তৰ:- 

iii) Didn’t give back the gold.
iii) সোণখিনি ঘূৰাই দিয়া নাছিল।



e) The poet refers to sympathy as ‘heavenly’ because sympathy –
ঙ) কবিয়ে সহানুভূতিক 'স্বৰ্গীয়' বুলি উল্লেখ কৰে কিয়নো সহানুভূতি –

i) Is a feeling found in proud people.
i) গৌৰৱান্বিত লোকসকলৰ মাজত পোৱা এক অনুভৱ।

ii) Is found only in rich people.
ii) কেৱল ধনী লোকৰ ক্ষেত্ৰত হে পোৱা যায়।

iii) Is an ordinary human feeling.
iii) এটা সাধাৰণ মানুহৰ অনুভূতি।

iv) Is a blessing from God.
iv) ঈশ্বৰৰ আশীৰ্বাদ।

Ans:- 
উত্তৰ:- 

iv) Is a blessing from God.
iv) ঈশ্বৰৰ আশীৰ্বাদ।


2) a) Here are some questions to help you find out how much you have understood the poem :
2) ক) আপুনি কবিতাটো কিমান বুজি পাইছে জানিবলৈ আপোনাক সহায় কৰিবলৈ ইয়াত কিছুমান প্ৰশ্ন আছে:

i) How did the proud person help the poet when the poet was unhappy ?
i) কবি অসন্তুষ্ট হোৱাৰ সময়ত গৌৰৱান্বিত ব্যক্তিজনে কবিক কেনেকৈ সহায় কৰিছিল?

Ans:- The proud man helped the poet by giving gold when the poet was unhappy.
উত্তৰ:- কবি অসন্তুষ্ট হৈ থকাৰ সময়ত গৌৰৱান্বিত ব্যক্তিজনে সোণ দি কবিক সহায় কৰিছিল।

ii) What did the poor man do when he found the poet lying in pain and sadness ?
ii) দৰিদ্ৰ মানুহজনে কি কৰিছিল যেতিয়া তেওঁ কবিজনক বেদনা আৰু দুখত পৰি থকা দেখিছিল?

Ans:- When the poor man found the poet lying in pain and sadness he looked after the poet, gave him bread and showed him sympathy.
উত্তৰ:- যেতিয়া দৰিদ্ৰ মানুহজনে কবিজনক বেদনা আৰু দুখত পৰি থকা দেখিছিল তেতিয়া তেওঁ কবিজনৰ চোৱাচিতা কৰিছিল, তেওঁক ৰুটি দিছিল আৰু তেওঁক সহানুভূতি দেখুৱাইছিল।

iii) Why does the poet think that he cannot help the poor man back in the same way ?
iii) কবিয়ে কিয় ভাবে যে তেওঁ দৰিদ্ৰ লোকজনক একেধৰণে সহায় কৰিব নোৱাৰে?

Ans:- The poet things so because physical help cannot be returned the same way.
উত্তৰ:- কবিয়ে এনেকুৱা কথা কয় কিয়নো শাৰীৰিক সহায় একেধৰণে ঘূৰাই দিব নোৱাৰি।

iv) Why is the poor man’s help greater than gold ?
iv) দৰিদ্ৰ মানুহজনৰ সহায় সোণতকৈ কিয় অধিক?

Ans:- Because the poor man’s help is heavenly and cannot be returned. But gold can be returned.
উত্তৰ:- কিয়নো দৰিদ্ৰ লোকজনৰ সহায় স্বৰ্গীয় আৰু ঘূৰাই দিব নোৱাৰি। কিন্তু সোণ ঘূৰাই দিব পাৰি।

v) “Oh, gold is great, but greater fa
ভি) "ওহ, সোণ মহান, কিন্তু ডাঙৰ ফা

Is heavenly sympathy.”
স্বৰ্গীয় সহানুভূতি।"

Why does the poet think so ?
কবিয়ে কিয় এনে ভাবে?

Ans:- The poet things so because heavily sympathy touches the mind and cannot be returned.
উত্তৰ:- কবিয়ে এনেকুৱা কথা কয় কিয়নো প্ৰচুৰ সহানুভূতিয়ে মনস্পৰ্শ কৰে আৰু ঘূৰাই দিব নোৱাৰি।


b) Find in the poem lines that match the meaning of the following sentences.
খ) নিম্নলিখিত বাক্যবোৰৰ অৰ্থৰ সৈতে মিলা কবিতাৰ শাৰীবোৰত বিচাৰক।

i) I was sad and very unhappy.
i) মই দুখী আৰু বৰ অসন্তুষ্ট আছিলোঁ।

ii) I was in need and was sad and hurt.
ii) মোৰ প্ৰয়োজন আছিল আৰু দুখী আৰু আঘাতপ্ৰাপ্ত হৈছিল।

iii) He fed me and took care of me.
iii) তেওঁ মোক খুৱাইছিল আৰু মোৰ যত্ন লৈছিল।

iv) Gold is valuable but sympathy and love are far more valuable.
iv) সোণ মূল্যৱান কিন্তু সহানুভূতি আৰু প্ৰেম বহুত মূল্যৱান।

Ans:- 
উত্তৰ:- 

i) I lay in sorrow, deep depressed.
i) মই দুখত পৰি আছিলো, গভীৰ হতাশাগ্ৰস্ত।

ii) I lay in want, and grief and pain.
ii) মই অনিচ্ছা, আৰু দুখ আৰু বেদনাত শুই আছোঁ।

iii) He gave me bread, he watched me night and day.
iii) তেওঁ মোক ৰুটি দিছিল, তেওঁ মোক ৰাতি আৰু দিন চাই আছিল।

iv) Oh, gold is great, but greater far
iv) ওহ, সোণ মহান, কিন্তু অধিক দূৰ

Is heavenly sympathy.
স্বৰ্গীয় সহানুভূতি।



c) Make sentences with the following phrases :
গ) নিম্নলিখিত বাক্যাংশবোৰৰ সৈতে বাক্য বোৰ বনাওক:

i) Look were cold :- …………………………………………………………………………………………
আই) চাওক ঠাণ্ডা আছিল :-.
.................................................................................

Ans:- Look were cold :- The proud man’s looks were cold.
উত্তৰ:- চাওক ঠাণ্ডা আছিল :- গৌৰৱান্বিত মানুহজনৰ চেহেৰা ঠাণ্ডা আছিল।

ii) Night and day :- ……………………………………………………………………………………………………..
ii) নিশা আৰু দিন :-.
...................................................................................................................

Ans:- Night and day :- The man works hard night and day.
উত্তৰ:- নিশা আৰু দিন :- মানুহজনে ৰাতি আৰু দিনক কঠোৰ পৰিশ্ৰম কৰে।

iii) Pay him back :- ………………………………………………………………………………………………………..
iii) তেওঁক ঘূৰাই দিয়ক :-.
...................................................................................

Ans:- Pay him back :- I could not pay him back what he gave me.
উত্তৰ:- তেওঁক ঘূৰাই দিয়ক:- তেওঁ মোক যি দিছিল মই তেওঁক ঘূৰাই দিব নোৱাৰিলোঁ।



3) Below are some lines from the poem with some words underlined. Choose the correct meanings of the words from the options given in brackets.
3) তলত কবিতাটোৰ কিছুমান শাৰী দিয়া হৈছে য'ত কিছুমান শব্দ ৰেখাঙ্কিত কৰা হৈছে। বন্ধনীত দিয়া বিকল্পবোৰৰ পৰা শব্দবোৰৰ সঠিক অৰ্থ বাছনি কৰক।

a) I lay in sorrow, deep distressed.
ক) মই দুখত পৰিআছিলো, গভীৰ দুখত পৰিছিলো।

 (tired/unhappy/angry)
 (ভাগৰুৱা/অসুখী/খঙাল)

Ans:- Unhappy.
উত্তৰ:- অসন্তুষ্ট।

b) He gave me gold.
খ) তেওঁ মোক সোণ দিছিল।

(money/jewellery/sheets)
(টকা/গহনা/শ্বীট)

Ans:- Money.
উত্তৰ:- টকা।

c) And blessed his charity.
গ) আৰু তেওঁৰ দানক আশীৰ্বাদ দিছিল।

(money/kind help/pride)
(ধন/দয়ালু সহায়/গৌৰৱ)

Ans:- Kind help.
উত্তৰ:- দয়ালু সহায়।

d) A poor man passed my way.
ঘ) এজন দৰিদ্ৰ মানুহে মোৰ পথ অতিক্ৰম কৰিলে।

(to move past/stopped me)
(অতীতলৈ যাবলৈ/মোক বাধা দিবলৈ)

Ans:- To move past.
উত্তৰ:- অতীতলৈ যাবলৈ।

e) Is heavenly sympathy.
ঙ) স্বৰ্গীয় সহানুভূতি।

(selfishness/godly goodness/pride)
(স্বাৰ্থপৰতা/ঈশ্বৰীয় মঙ্গলময়/গৌৰৱ)

Ans:- Godly goodness.

f) Greater far is heavenly sympathy.
চ) অধিক দূৰহৈছে স্বৰ্গীয় সহানুভূতি।

(the feeling of being sorry at another’s sadness/the feeling of pain/a superior feeling)
(আনএজনৰ দুখ/বিষৰ অনুভূতি/এক উৎকৃষ্ট অনুভৱত দুঃখিত হোৱাৰ অনুভৱ)

Ans:- The feeling of being sorry at another’s sadness.
উত্তৰ:- আনএজনৰ দুখত দুঃখিত হোৱাৰ অনুভৱ।



4) Let’s have fun with words !
4) শব্দৰে আনন্দ কৰোঁ আহক!

The jumbled words below have been taken from the poem. Spell the words correctly. List their antonyms (if any) alongside. Mention whether the words are nouns or adjectives. One has been done for you.
তলৰ খেলিমেলি শব্দবোৰ কবিতাটোৰ পৰা লোৱা হৈছে। শব্দবোৰ সঠিকভাৱে বানান কৰক। তেওঁলোকৰ বিপৰীত শব্দবোৰ (যদি থাকে) কাষত তালিকাভুক্ত কৰক। শব্দবোৰ বিশেষ্য নে বিশেষণ উল্লেখ কৰক। এটা আপোনাৰ বাবে কৰা হৈছে।

Ans:-
উত্তৰ:-


5) As you know, the lines of a poem are not always written like prose. Here are some of the main ideas of the lines of the poem, but in a jumbled order. Rearrange each set of words to get a complete sentence. Remember to start the sentence with a capital letter and end it with a full stop.
5) আপুনি জানেনে, কবিতাএটাৰ শাৰীবোৰ সদায় গদ্যৰ দৰে লিখা নহয়। ইয়াত কবিতাটোৰ শাৰীবোৰৰ কিছুমান মুখ্য ধাৰণা দিয়া হৈছে, কিন্তু এক বিশৃংখল ক্ৰমত। এটা সম্পূৰ্ণ বাক্য পাবলৈ শব্দৰ প্ৰতিটো সংহতি পুনৰ সজ্জিত কৰক। বাক্যটো এটা মূলধন আখৰেৰে আৰম্ভ কৰিবলৈ মনত ৰাখিব আৰু ইয়াক সম্পূৰ্ণ বন্ধকৰি শেষ কৰিব।

a) deeply/distressed/was/he.
ক) গভীৰ/দুখিত/আছিল/তেওঁ আছিল/তেওঁ।

Ans:- He was deeply distressed.
উত্তৰ:- তেওঁ গভীৰভাৱে দুখিত হৈছিল।

b) heard/a proud man/of/his grief.
খ) শুনিছে/এজন গৌৰৱান্বিত ব্যক্তি/তেওঁৰ দুখ।

Ans:- A proud man heard of his grief.
উত্তৰ:- এজন গৌৰৱান্বিত ব্যক্তিয়ে তেওঁৰ দুখৰ বিষয়ে শুনিছিল।

c) looks/cold/were/his.
গ) চেহেৰা/ঠাণ্ডা/আছিল/তেওঁৰ।

Ans:- His looks very cool.
উত্তৰ:- তেওঁৰ চেহেৰাটো বৰ শীতল।

d) didn’t offer/he/a/kindly word.
ঘ) আগবঢ়োৱা নাছিল/তেওঁ/এ/অনুগ্ৰহ কৰি শব্দ।

Ans:- He didn’t offer a kindly word.
উত্তৰ:- তেওঁ এটা দয়ালু শব্দ আগবঢ়োৱা নাছিল।

e) the gold/him/back/paid/to/he.
ঙ) সোণ/তেওঁ/পিছলৈ/পৰিশোধ/তেওঁ।

Ans:- He paid back the gold to him.
উত্তৰ:- তেওঁ সোণখিনি তেওঁক ঘূৰাই দিছিল।

f) even/thanked/him/I.
চ) সমান/ধন্যবাদ/তেওঁ/মই।

Ans:- I even thanked him.
উত্তৰ:- মই আনকি তেওঁক ধন্যবাদ জনাইছিলো।

g) gave him/bread/the poor man/and/him/looked after.
জি) তেওঁক/পিঠা/দৰিদ্ৰ মানুহ/আৰু/তেওঁক/চোৱাচিতা কৰিছিল।

Ans:- The poor man gave him bread and looked after him.
উত্তৰ:- দৰিদ্ৰ মানুহজনে তেওঁক ৰুটি দি তেওঁৰ চোৱাচিতা কৰিছিল।

h) than/the poor man’s/is/gold/greater/sympathy.
জ) দৰিদ্ৰ লোকৰ/ইজ/সোণ/অধিক/সহানুভূতিতকৈ/।

Ans:- The poor man’s sympathy is greater than gold.
উত্তৰ:- দৰিদ্ৰ লোকজনৰ সহানুভূতি সোণতকৈ অধিক।

6) Read the paragraphs and then match them to the appropriate stanzas of the poem :
6) অনুচ্ছেদবোৰ পঢ়ক আৰু তাৰ পিছত সেইবোৰ কবিতাটোৰ উপযুক্ত স্তৱকৰ সৈতে মিলাওক:

The poet was lying in sorrow and in pain. A poor man saw him and took care of him. He also offered him food to restore the poet’s health. He took great care of the poet until the poet regained his health.
কবিজন দুখ আৰু বেদনাত পৰি আছিল। এজন দৰিদ্ৰ মানুহে তেওঁক দেখিছিল আৰু তেওঁৰ যত্ন লৈছিল। তেওঁ কবিৰ স্বাস্থ্য পুনৰুদ্ধাৰ কৰিবলৈ তেওঁক খাদ্যও আগবঢ়াইছিল। কবিজনে তেওঁৰ স্বাস্থ্য ঘূৰাই নোপোৱালৈকে তেওঁ কবিজনৰ যথেষ্ট যত্ন লৈছিল।

When the poet recovered, he went back to the man and repaid all the gold. He also stood straight, offered the man thanks, and blessed him for his help.
যেতিয়া কবিসুস্থ হ'ল, তেওঁ মানুহজনৰ ওচৰলৈ ঘূৰি গ'ল আৰু সকলো সোণ পৰিশোধ কৰিলে। তেওঁ পোনহৈ থিয় হৈ মানুহজনক ধন্যবাদ জনাইছিল আৰু তেওঁৰ সহায়ৰ বাবে তেওঁক আশীৰ্ব্বাদ দিছিল।

Once the poet was full of grief and very depressed. A rich and proud man heard about the poet’s problems and came to help him. The proud man offered him money, but did not offer any words of sympathy.
এবাৰ কবিজন দুখত ভৰি পৰিছিল আৰু অতি হতাশাগ্ৰস্ত আছিল। এজন ধনী আৰু গৌৰৱান্বিত ব্যক্তিয়ে কবিৰ সমস্যাৰ বিষয়ে শুনিছিল আৰু তেওঁক সহায় কৰিবলৈ আহিছিল। গৌৰৱান্বিত ব্যক্তিজনে তেওঁক টকা আগবঢ়াইছিল, কিন্তু কোনো সহানুভূতিৰ শব্দ আগবঢ়োৱা নাছিল।

The poet wonders how to repay an act of selfless kindness. He realises that having money to repay a debt is a great thing, but kindness is a heavenly act that cannot be easily repaid.
কবিয়ে আচৰিত হয় কেনেকৈ নিস্বাৰ্থ দয়াৰ কাম এটা পৰিশোধ কৰিব লাগে। তেওঁ উপলব্ধি কৰে যে ঋণ পৰিশোধ কৰিবলৈ ধন থকাটো এক ডাঙৰ বিষয়, কিন্তু দয়া হৈছে এক স্বৰ্গীয় কাৰ্য্য যাক সহজে পৰিশোধ কৰিব নোৱাৰি।

Ans:- Once the poet was full of grief and very depressed. A rich and proud man heard about the poet’s problems and came to help him. The proud man offered him money, but did not offer any words of sympathy.
উত্তৰ:- এবাৰ কবিজন দুখত ভৰি পৰিছিল আৰু অতি হতাশাগ্ৰস্ত আছিল। এজন ধনী আৰু গৌৰৱান্বিত ব্যক্তিয়ে কবিৰ সমস্যাৰ বিষয়ে শুনিছিল আৰু তেওঁক সহায় কৰিবলৈ আহিছিল। গৌৰৱান্বিত ব্যক্তিজনে তেওঁক টকা আগবঢ়াইছিল, কিন্তু কোনো সহানুভূতিৰ শব্দ আগবঢ়োৱা নাছিল।

When the poet recovered, he went back to the man and repaid all the gold. He also stood straight, offered the man thanks, and blessed him for his help.
যেতিয়া কবিসুস্থ হ'ল, তেওঁ মানুহজনৰ ওচৰলৈ ঘূৰি গ'ল আৰু সকলো সোণ পৰিশোধ কৰিলে। তেওঁ পোনহৈ থিয় হৈ মানুহজনক ধন্যবাদ জনাইছিল আৰু তেওঁৰ সহায়ৰ বাবে তেওঁক আশীৰ্ব্বাদ দিছিল।

The poet was lying in sorrow and in pain. A poor man saw him and took care of him. He also offered him food to restore the poet’s health. He took great care of the poet until the poet regained his health.
কবিজন দুখ আৰু বেদনাত পৰি আছিল। এজন দৰিদ্ৰ মানুহে তেওঁক দেখিছিল আৰু তেওঁৰ যত্ন লৈছিল। তেওঁ কবিৰ স্বাস্থ্য পুনৰুদ্ধাৰ কৰিবলৈ তেওঁক খাদ্যও আগবঢ়াইছিল। কবিজনে তেওঁৰ স্বাস্থ্য ঘূৰাই নোপোৱালৈকে তেওঁ কবিজনৰ যথেষ্ট যত্ন লৈছিল।

The poet wonders how to repay an act of selfless kindness. He realises that having money to repay a debt is a great thing, but kindness is a heavenly act that cannot be easily repaid.
কবিয়ে আচৰিত হয় কেনেকৈ নিস্বাৰ্থ দয়াৰ কাম এটা পৰিশোধ কৰিব লাগে। তেওঁ উপলব্ধি কৰে যে ঋণ পৰিশোধ কৰিবলৈ ধন থকাটো এক ডাঙৰ বিষয়, কিন্তু দয়া হৈছে এক স্বৰ্গীয় কাৰ্য্য যাক সহজে পৰিশোধ কৰিব নোৱাৰি।



7) a) Look up the dictionary to find out what is meant by the word ‘values’.
7) ক) 'মূল্যবোধ' শব্দটোৰ অৰ্থ জানিবলৈ অভিধানটো চাওক।

b) Discuss what is meant by the term ‘human values’.
খ) 'মানৱ মূল্যবোধ' শব্দটোৰ অৰ্থ কি আলোচনা কৰক।

c) Make a list of different types of human values. Taking the help of the dictionary, write the meaning of each of the human values you have listed. Also, write at least one synonym and antonym for each human values you have selected. One example has been worked out for you.
গ) বিভিন্ন প্ৰকাৰৰ মানৱীয় মূল্যবোধৰ এখন তালিকা বনাওক। অভিধানৰ সহায় লৈ, আপুনি তালিকাভুক্ত কৰা প্ৰতিটো মানৱীয় মূল্যবোধৰ অৰ্থ লিখক। লগতে, আপুনি বাছনি কৰা প্ৰতিটো মানৱ মূল্যবোধৰ বাবে কমেও এটা সমাৰ্থক আৰু বিপৰীত শব্দ লিখক। আপোনাৰ বাবে এটা উদাহৰণ প্ৰস্তুত কৰা হৈছে।

Ans:-



8) In groups, turn the theme of the poem “Sympathy” into a story. You can write about four men in a village – one who is very rich, one who is very poor and two who are neither too rich nor too poor.
8) গোটত, "সহানুভূতি" কবিতাটোৰ বিষয়বস্তুক এটা কাহিনীলৈ পৰিৱৰ্তন কৰক। আপুনি এখন গাঁৱত চাৰিজন পুৰুষৰ বিষয়ে লিখিব পাৰে – এজন অতি ধনী, এজন অতি দৰিদ্ৰ আৰু দুজন যি অত্যাধিক ধনী বা অত্যাধিক দৰিদ্ৰ নহয়।

Hints :-
ইংগিত :-

• One man fell into deep distress (describe the type of distress)
• এজন মানুহ গভীৰ সংকটত পৰিছিল (দুখৰ প্ৰকাৰ বৰ্ণনা কৰক)

• Approached a rich man; rich man gave money.
• এজন ধনী ব্যক্তিৰ কাষ চাপিছিল; ধনী মানুহে টকা দিছিল।

• He repaid the rich man’s money when he recovered from his problems.
• তেওঁ ধনী ব্যক্তিজনৰ সমস্যাৰ পৰা আৰোগ্য হোৱাৰ সময়ত তেওঁৰ ধন পৰিশোধ কৰিছিল।

• Later he fell sick; was nursed back to health by a poor man.
• পিছত তেওঁ অসুস্থ হৈ পৰে; এজন দৰিদ্ৰ মানুহে স্বাস্থ্যলৈ ঘূৰি আহিছিল।

• Conclusion.
• উপসংহাৰ।

Ans:-      Sympathy
উত্তৰ:- সহানুভূতি

Once upon a time a man lived in a village. He was honest. But one day, he was in severe financial problem. He had to pay the school fees of his son immediately. He approached a rich man of his village. The rich man gave him money. When the honest man was able to manage the money he repaid the money to the rich man with thanks. He appreciated the rich man’s generosity.
এসময়ত এজন মানুহ এখন গাঁৱত বাস কৰিছিল। তেওঁ সৎ আছিল। কিন্তু এদিন, তেওঁ গুৰুতৰ আৰ্থিক সমস্যাত আছিল। তেওঁ লগে লগে তেওঁৰ পুত্ৰৰ বিদ্যালয়ৰ মাচুল পৰিশোধ কৰিব লগা হৈছিল। তেওঁ তেওঁৰ গাঁৱৰ এজন ধনী ব্যক্তিৰ কাষ চাপিছিল। ধনী মানুহজনে তেওঁক টকা দিছিল। যেতিয়া সৎ মানুহজনে টকাখিনি পৰিচালনা কৰিবলৈ সক্ষম হৈছিল তেতিয়া তেওঁ ধনী মানুহজনক ধন্যবাদৰে টকাখিনি পৰিশোধ কৰিছিল। তেওঁ ধনী ব্যক্তিজনৰ উদাৰতাক প্ৰশংসা কৰিছিল।

Suddenly the honest man fell sick. A poor man of his village rendered his service offered him nursing and took care of him until he became well.
হঠাতে সৎ মানুহজন অসুস্থ হৈ পৰিল। তেওঁৰ গাঁৱৰ এজন দৰিদ্ৰ ব্যক্তিয়ে তেওঁৰ সেৱা আগবঢ়াই ছিল আৰু তেওঁ সুস্থ নোহোৱালৈকে তেওঁৰ যত্ন লৈছিল।

The honest man because helpless because he could not repay the debt of the poor man. He could not return the loving service because it was heavenly gift.
সৎ মানুহজন অসহায় কাৰণ তেওঁ দৰিদ্ৰ মানুহজনৰ ঋণ পৰিশোধ কৰিব নোৱাৰিলে। তেওঁ প্ৰেমময় সেৱাটো ঘূৰাই দিব নোৱাৰিলে কিয়নো সেইটো স্বৰ্গীয় উপহাৰ আছিল।



9) Let’s learn some grammar :
9) কিছুমান ব্যাকৰণ শিকোঁ আহক:

Read the following sentences –
নিম্নলিখিত বাক্যবোৰ পঢ়ক –

a) Give me some bread .
ক) মোক অলপ পিঠা দিয়ক।

b) Take me to the doctor.
খ) মোক চিকিৎসকৰ ওচৰলৈ লৈ যাওক।

We can say these sentences in a polite way by using could and would as shown below :
আমি তলত দেখুওৱাৰ দৰে কৰিব পৰা আৰু কৰিব পৰা ব্যৱহাৰ কৰি এই বাক্যবোৰ নম্ৰ ভাৱে ক'ব পাৰোঁ:

a) i) Could/Would you give me some bread ?
ক) i) আপুনি মোক অলপ পিঠা দিব পাৰিবনে/দিব পাৰিবনে?

ii) I wonder if you could give me some bread.
ii) মই আচৰিত হওঁ যে আপুনি মোক অলপ পিঠা দিব পাৰিবনে।

iii) Would you mind giving me some bread ?
iii) আপুনি মোক অলপ পিঠা দিবলৈ আপত্তি কৰিব নেকি?

b) i) Could/Would you take me to the doctor ?
খ) i) আপুনি মোক চিকিৎসকৰ ওচৰলৈ লৈ যাব পাৰিবনে/কৰিব পাৰিবনে?

ii) I wonder if you could take me to the doctor.
ii) মই আচৰিত হওঁ যে আপুনি মোক চিকিৎসকৰ ওচৰলৈ লৈ যাব পাৰিবনে।

iii) Would you mind taking me to the doctor ?
iii) আপুনি মোক চিকিৎসকৰ ওচৰলৈ লৈ যাবলৈ আপত্তি কৰিব নেকি?

Now let’s practise saying these sentences. Divide the class into two groups and give them names. Let one group ask questions beginning with will/would/can/could. The other group will give answers.
এতিয়া এই বাক্যবোৰ কোৱাৰ অভ্যাস কৰোঁ আহক। শ্ৰেণীটোদুটা গোটত বিভক্ত কৰক আৰু তেওঁলোকক নাম দিয়ক। এটা গোটক ইচ্ছা/ইচ্ছা/কৰিব/কৰিব পৰাপ্ৰশ্নৰ পৰা আৰম্ভ কৰি সুধিব দিয়ক। আনটো গোটে উত্তৰ দিব।

Ans:- Do yourselves
উত্তৰ:- নিজকে কৰক

**************************

Conclusion:(উপসংহাৰ)

মই আশা কৰো যে এই পোষ্টৰ জৰিয়তে ছাত্ৰ-ছাত্ৰী সকলৰ বহুত উপকাৰ হৈছে আৰু এই বিষয়টো যদি আপোনাৰ কামত আহিছে, তেন্তে আপুনি আপোনাৰ বন্ধুবৰ্গৰ সৈতে Share কৰিবলৈ পাহৰি নাযাব।


FAQ

Questions: Where can I get Assam SCERT Board Class 8 English Recommendation Chapter?
Answers: You can find SaraAxom Assam SCERT Board Class 8 English Suggestion Chapter. The answer to each textbook question is to help learners understand and learn the language faster.

Questions: What is the best site to get Assam SCERT Board Class 8 English solutions?
Answers: SaraAxom is a truly and qualified reliable place that provides reliable information
Assam SCERT Board Class 8 English Solution.

Questions: How can students use the solutions for exam preparation?
Answers: Students can use the following solutions
  • Students can use solutions to modify the curriculum.
  • Students can use it to make notes during the study
  • Students can use solutions to understand the concepts and complete the course

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad

Subscribe Us