Type Here to Get Search Results !

SCERT Class 8 English Chapter 6: A New Day, A New way All Questions & Answers। অষ্টম শ্ৰেণী ইংৰাজী অধ্যায় ৬ ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ

SCERT Class 8 English Chapter 6: A New Day, A New way All Questions & Answers। অষ্টম শ্ৰেণী ইংৰাজী অধ্যায় ৬ ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ

Class 8 English Questions Answers। SCERT: মৰমৰ ছাত্ৰ-ছাত্ৰী সকল, SaraAxom.in লৈ তোমালোকক স্বাগতম, আজি এই প্ৰবন্ধটোত, আমি অষ্টম শ্ৰেণীৰ SCERT শিক্ষাৰ্থীসকলৰ বাবে অতি লাগতিয়াল কিছুমান প্ৰশ্নৰ উত্তৰ লৈ আহিছো। যদি আপুনি গুগলত অষ্টম শ্ৰেণীৰ ইংৰাজী প্ৰশ্নৰ উত্তৰ বিচাৰি আছে তেন্তে আপুনি সঠিক ৱেবছাইটত আহিছে ইয়াত আমি অষ্টম শ্ৰেণীৰ ইংৰাজী প্ৰবন্ধৰ ষষ্ঠ অধ্যায়ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ তলত বহলাই প্ৰদান কৰিছো।

Chapter 6:

A New Day, A New way


1) Answer the following questions from the lesson:
1) পাঠৰ পৰা নিম্নলিখিত প্ৰশ্নবোৰৰ উত্তৰ দিয়ক:

a) Why was Seema upset ?
ক) সীমা কিয় বিচলিত হৈছিল?

Ans:- Seema was upset because she had to pay Swati’s school fees.
উত্তৰ:- সীমা বিচলিত হৈছিল কাৰণ তাই স্বাতীৰ স্কুলৰ মাচুল পৰিশোধ কৰিব লগা হৈছিল।

b) What did Swati suggest to her mother ?
খ) স্বাতীয়ে তাইৰ মাকক কি পৰামৰ্শ দিছিল?

Ans:- Swati suggested to her mother that they could try the NGO that came to their school and get help.
উত্তৰ:- স্বাতীয়ে তাইৰ মাকক পৰামৰ্শ দিছিল যে তেওঁলোকে তেওঁলোকৰ বিদ্যালয়লৈ অহা এনজিঅ'টো চেষ্টা কৰিব পাৰে আৰু সহায় পাব পাৰে।

c) What happened when Seema met the lady at the office of the NGO ?
গ) যেতিয়া সীমাই এনজিঅ'ৰ কাৰ্যালয়ত মহিলাগৰাকীক লগ পাইছিল তেতিয়া কি হৈছিল?

Ans:- When Seema met the lady at her office the lady took her to a large room where a group of women were stitching soft dolls.
উত্তৰ:- যেতিয়া সীমাই মহিলাগৰাকীক তেওঁৰ কাৰ্যালয়ত লগ পাইছিল মহিলাগৰাকীয়ে তেওঁক এটা ডাঙৰ কোঠালৈ লৈ গৈছিল য'ত মহিলাৰ এটা দলে কোমল পুতলা চিলাই কৰি আছিল।

d) What did the women of ‘Brave Mothers’ do ?
ঘ) 'সাহসী মাতৃ'ৰ মহিলাসকলে কি কৰিছিল?

Ans:- The women of ‘Brave Mothers’ were stitching soft dolls.
উত্তৰ:- 'সাহসী মাতৃ'ৰ মহিলাসকলে কোমল পুতলা চিলাই কৰি আছিল।

e) What was Seema interested in doing ?
ঙ) সীমাই কি কৰিবলৈ আগ্ৰহী আছিল?

Ans:- Seema was interested in culinary arts.
উত্তৰ:- সীমা ৰন্ধন কলাৰ প্ৰতি আগ্ৰহী আছিল।

f) How did the NGO help Seema ?
চ) এনজিঅ'টোৱে সীমাক কেনেদৰে সহায় কৰিছিল?

Ans:- The NGO helped Seema by providing her with the work she was interested in and giving her financial help and suggestion.
উত্তৰ:- এনজিঅ'টোৱে সীমাক তেওঁ আগ্ৰহী কামটো প্ৰদান কৰি আৰু তেওঁক আৰ্থিক সহায় আৰু পৰামৰ্শ দি সহায় কৰিছিল।



2) Check your comprehension.
2) আপোনাৰ বোধগম্যতা পৰীক্ষা কৰক।

Find out the meanings of the words in italics and select the correct answers from the options.
ইটালিকত শব্দবোৰৰ অৰ্থ বিচাৰি উলিয়াওক আৰু বিকল্পবোৰৰ পৰা সঠিক উত্তৰবোৰ বাছনি কৰক।

a) Seema looked at Swati’s calm and resolute face.
ক) সীমাই স্বাতীৰ শান্ত আৰু দৃঢ় মুখখনলৈ চালে।

i) sad.
i) দুখী।

ii) adamant.
ii) অটল।

iii) brave.
iii) সাহসী।

iv) determined, firm.
iv) নিৰ্ধাৰিত, দৃঢ়।

Ans:- 
উত্তৰ:- 

iv) determined, firm.
iv) নিৰ্ধাৰিত, দৃঢ়।


b) “I would like to choose culinary training as a vocation.”
খ) "মই ৰন্ধন প্ৰশিক্ষণক বৃত্তি হিচাপে বাছনি কৰিব বিচাৰো।"

i) tailoring.
i) টেইলাৰিং।

ii) toy making.
ii) টয় মেকিং।

iii) embroidery.
iii) এম্ব্ৰইডাৰী।

iv) cooking.
iv) ৰন্ধন।

Ans:- 
উত্তৰ:- 

iv) cooking.
iv) ৰন্ধন।


c) Her heart brimmed with new dreams.
গ) তাইৰ হৃদয় নতুন সপোনৰে ভৰি পৰিছিল।

i) lacked.
i) অভাৱ আছিল।

ii) overflowed.
ii) উপচি পৰিল।

iii) loaded.
iii) লোড কৰা।

iv) exhausted.
iv) ক্লান্ত।

Ans:- 
উত্তৰ:- 

iii) loaded.
iii) লোড কৰা।



3) Here are some more words from the lesson.
3) ইয়াত পাঠটোৰ পৰা আৰু কেইটামান শব্দ দিয়া হৈছে।

Read the words in scolumn A and find out their meanings in column B. Draw lines to match each word with its meaning.
স্কলম এ-ত শব্দবোৰ পঢ়ক আৰু স্তম্ভ বি-ত সেইবোৰৰ অৰ্থ বিচাৰি উলিয়াওক। প্ৰতিটো শব্দক ইয়াৰ অৰ্থৰ সৈতে মিলাবলৈ ৰেখা আঁকক।

a) Edge – put one’s arms around somebody to hold them tightly, especially to show deep love or liking.
ক) প্ৰান্ত – কাৰোবাৰ চাৰিওফালে বাহু ৰাখিব যাতে সেইবোৰ কঠোৰভাৱে ধৰি ৰাখিব পাৰে, বিশেষকৈ গভীৰ প্ৰেম বা ভাল পোৱা দেখুৱাবলৈ।

b) Adored – wrote something quickly.
খ) আদৰকৰা – সোনকালে কিবা লিখিছিল।

c) Jotted – loved somebody very much.
গ) জটেড – কাৰোবাক বহুত ভাল পাইছিল।

d) Hugged – a raised design on a fabric.
ঘ) আলিঙ্গন কৰা – কাপোৰৰ ওপৰত এটা উত্থাপিত ডিজাইন।

e) Embossed – the outside limit of an object, a surface or an area.
ঙ) এম্বোচড – কোনো বস্তুৰ বাহিৰৰ সীমা, পৃষ্ঠ বা এলেকা।

Ans:- 
উত্তৰ:- 

a) Edge – the outside limit of an object, a surface or an area.
ক) প্ৰান্ত – কোনো বস্তুৰ বাহিৰৰ সীমা, পৃষ্ঠ বা এলেকা।

b) Adored – loved somebody very much.
খ) আদৰকৰা – কাৰোবাক বহুত ভাল পাইছিল।

c) Jotted – wrote something quickly.
গ) জটেড – সোনকালে কিবা লিখিছিল।

d) Hugged – put one’s arms around somebody to hold them tightly, especially to show deep love or liking.
ঘ) আলিঙ্গন কৰা – কাৰোবাৰ চাৰিওফালে বাহু ৰাখিব যাতে তেওঁলোকক জোৰেৰে ধৰি ৰাখিব পাৰে, বিশেষকৈ গভীৰ প্ৰেম বা ভাল পোৱা দেখুৱাবলৈ।

e) Embossed – a raised design on a fabric.
ঙ) এম্বোচড – কাপোৰৰ ওপৰত এটা উত্থাপিত ডিজাইন।



4) Sit in groups. Each group will take up one of the following points for discussion. The leader of each group will present the answers to the class on behalf of the group :
4) গোটত বহক। প্ৰতিটো গোটে আলোচনাৰ বাবে নিম্নলিখিত বিষয়বোৰৰ এটা গ্ৰহণ কৰিব। প্ৰতিটো গোটৰ নেতাই গোটটোৰ হৈ শ্ৰেণীৰ উত্তৰবোৰ উপস্থাপন কৰিব:

a) What, according to you, are the qualities of a good daughter/good son ?
ক) আপোনাৰ মতে, এজন ভাল ছোৱালী/ভাল পুত্ৰৰ গুণাগুণবোৰ কি?

Ans:- A good daughter/good son always stands by his/her parents in need. He/she should provide them with positive suggestions and encourage them not to be worried.
উত্তৰ:- এজন ভাল ছোৱালী/ভাল পুত্ৰ সদায় প্ৰয়োজনত তেওঁৰ পিতৃ-মাতৃৰ কাষত থিয় হয়। তেওঁ/তাই তেওঁলোকক ইতিবাচক পৰামৰ্শ প্ৰদান কৰিব লাগে আৰু তেওঁলোকক চিন্তিত নহ'বলৈ উৎসাহিত কৰিব লাগে।

b) Do you think Swati is a good daughter ? Why do you think so ?
খ) আপুনি ভাবেনে যে স্বাতী এজনী ভাল ছোৱালী? আপুনি এনেকুৱা কিয় ভাবে?

Ans:- Yes, I think Swati is a good daughter. She stands by her mother and gives her good suggestion for which they are going to have a new future.
উত্তৰ:- হয়, মই ভাবো স্বাতী এজনী ভাল ছোৱালী। তাই তাইৰ মাকৰ কাষত থিয় দিছে আৰু তাইক ভাল পৰামৰ্শ দিছে যাৰ বাবে তেওঁলোকৰ এক নতুন ভৱিষ্যত হ'বলৈ গৈ আছে।

c) What are the good qualities you have that match with Swati’s ? (Each member will write his/her good qualities as a daughter/son. )
গ) স্বাতীৰ সৈতে সেই মিলটো আপোনাৰ কি ভাল গুণ আছে? (প্ৰতিজন সদস্যই কন্যা/পুত্ৰ হিচাপে তেওঁৰ ভাল গুণাগুণলিখিব।)

Ans:- As a son I always render help my father in his work whenever I am free from school and my studies. He also depends on me a little bit.
উত্তৰ:- পুত্ৰ হিচাপে মই যেতিয়াই স্কুল আৰু পঢ়াশুনাৰ পৰা মুক্ত হওঁ তেতিয়াই মই সদায় মোৰ দেউতাক তেওঁৰ কামত সহায় কৰোঁ। তেওঁ মোৰ ওপৰত অলপ নিৰ্ভৰ কৰে।

d) What will you do to become a better daughter/son ?
ঘ) এজন ভাল কন্যা/পুত্ৰ হ'বলৈ আপুনি কি কৰিব?

Ans:- I shall do my best to become a better daughter. I shall always abide by what my parents say. I shall stand by my mother, rendering my helping hands. I shall try to make her cheerful.
উত্তৰ:- মই এজনী ভাল ছোৱালী হ'বলৈ যথাসাধ্য চেষ্টা কৰিম। মই সদায় মোৰ পিতৃ-মাতৃয়ে কোৱা কথাবোৰ মানি চলিম। মই মোৰ মাৰ কাষত থিয় দিম, মোৰ সহায়ৰ হাত আগবঢ়াব। মই তাইক প্ৰফুল্ল কৰিবলৈ চেষ্টা কৰিম।


5) Let’s learn some grammar :
5) কিছু ব্যাকৰণ শিকোঁ আহক:

Look at the underlined words in the following sentences from the lesson.
পাঠৰ পৰা নিম্নলিখিত বাক্যবোৰত উল্লেখ কৰা শব্দবোৰ চাওক।

“Seema Deka drew the window curtains of her living room. Without switching on the light, she sat on the edge of her bed, lost in thought.”
"সীমা ডেকাই তাইৰ লিভিং ৰুমৰ খিৰিকীৰ পৰ্দা আঁকিছিল। লাইটটো অন নকৰাকৈ, তাই বিচনাখনৰ কাষত বহি চিন্তাত হেৰাই গৈছিল।"

The underlined words on, of and in are prepositions. A preposition is a word usually placed before a noun or a pronoun to show its relation to a place, time, cause, purpose or means.
ৰেখাঙ্কিত শব্দবোৰ হৈছে অন, অফ আৰু ইন হৈছে প্ৰিপজিচন। প্ৰিপজিচন হৈছে স্থান, সময়, কাৰণ, উদ্দেশ্য বা উপায়ৰ সৈতে ইয়াৰ সম্পৰ্ক দেখুৱাবলৈ সাধাৰণতে বিশেষ্য বা সৰ্বনামৰ সন্মুখত ৰখা শব্দ।

Here are some common types of prepositions. They denote
ইয়াত কিছুমান সচৰাচৰ প্ৰকাৰৰ প্ৰিপজিচন আছে। সেইবোৰে বুজায়

a) Place or position :
ক) স্থান বা অৱস্থান:

e.g. in, on, at, over, under, above, below, behind, between, beyond.
যেনে, অন, অন, অভাৰ, আণ্ডাৰ, ওপৰ, তলত, পিছফালে, মাজত, বাহিৰত।

i) The book is on the table.
i) কিতাপখন মেজত আছে।

ii) He is at school now.
ii) তেওঁ এতিয়া স্কুলত আছে।

b) Time :
খ) সময় :

e.g. at, on, in, for, from……….to, since, during, till/until.
যেনে, অন, ইন, ফৰ, ..... যিহেতু, সময়ত, টিল/লৈকে।

i) She will go to office in the morning.
i) তাই ৰাতিপুৱা অফিচলৈ যাব।

ii) She sat there for three hours.
ii) তাই তাত তিনি ঘণ্টা বহি আছিল।

c) Cause :
গ) কাৰণ :

e.g. because of, on account of, from, out of, of.
উদাহৰণ স্বৰূপে, ইয়াৰ পৰা, বাহিৰৰ বাবে।

i) The match had to be stopped because of the rain.
i) বৰষুণৰ বাবে খেলখন বন্ধ কৰিব লগা হৈছিল।

ii) Our school is closed on account of Bihu.
ii) আমাৰ বিদ্যালয় খন বিহুৰ কাৰণে বন্ধ হৈ আছে।

d) Purpose :
ঘ) উদ্দেশ্য :

e.g. for.
যেনে।

i) I am waiting for the taxi.
আই) মই টেক্সিৰ বাবে অপেক্ষা কৰি আছো।

e) Means :
ঙ) অৰ্থ :

e.g. by, with, on, in.
যেনে, ইয়াৰ সৈতে, অন, ইন।

i) I go to school by bus.
i) মই বাছযোগে স্কুললৈ যাওঁ।

ii) I will cut the cake with this knife.
ii) মই এই চুৰিৰে কেকটো কাটিম।

Now fill in the blanks with the correct preposition from the choices given in brackets.
এতিয়া ব্ৰেকেটত দিয়া বিকল্পবোৰৰ পৰা সঠিক প্ৰেপজিশ্বনৰ সৈতে খালী ঠাইবোৰ পূৰণ কৰক।

a) Seema was upset …………………………… the information. (with/in/by)
ক) সীমা বিচলিত হৈছিল... ... তথ্য। (/ইন/বাই)

Ans:- by.
উত্তৰ:- দ্বাৰা।

b) Swati told her ……………………………. a lady who lived here. (about/of/for)
খ) স্বাতীয়ে তাইক কৈছিল. এগৰাকী মহিলা যি ইয়াত বাস কৰিছিল। (প্ৰায়/ৰ/বাবে)

Ans:- about.
উত্তৰ:- সম্পৰ্কে।

c) She asked Seema to see the lady …………………………… her office. (on/at/by)
গ) তাই সীমাক মহিলাগৰাকীক চাবলৈ কৈছিল... . তাইৰ কাৰ্যালয়। (অন/এট/বাই)

Ans:- at.
উত্তৰ:- এট।

d) She was the boss ………………………….. the NGO. (for/by/of)
ঘ) তাই বছ আছিল... .... এনজিঅ'। (/বাই/ৰ)

Ans:- of.
উত্তৰ:- ৰ।

e) Swati goes to school ……………………….. bus. (by/on/with)
ঙ) স্বাতী স্কুললৈ যায়... . বাছ। (বাই/অন/উইথ)

Ans:- by.
উত্তৰ:- দ্বাৰা।



6) As you know, there are different ways of presenting the same idea.
6) আপুনি জানেনে, একেধাৰণা উপস্থাপন কৰাৰ বিভিন্ন উপায় আছে।

Find a sentence in the text that has the same meaning as each of the following statements. The first one has been done for you.
পাঠত এটা বাক্য বিচাৰক যাৰ নিম্নলিখিত প্ৰতিটো মন্তব্যৰ দৰে একে অৰ্থ আছে। প্ৰথমটো আপোনাৰ বাবে কৰা হৈছে।

a) She was very wise for her age, Seema thought.
ক) তাই তাইৰ বয়সৰ বাবে খুব জ্ঞানী আছিল, সীমাই ভাবিছিল।

She looked so mature, Seema thought.
তাইক ইমান পৰিপক্ক লাগিছিল, সীমাই ভাবিছিল।

b) He had expired a few years ago.

………………………………………………………………………………………………………………………
খ) কেইবছৰমান আগতে তেওঁৰ ম্যাদ উকলি গৈছিল।

.......................................................................................................................................

Ans:- He had passed away nearly five years ago.
উত্তৰ:- প্ৰায় পাঁচ বছৰ আগতে তেওঁৰ মৃত্যু হৈছিল।

c) Depending on Seema’s success, she would be given more work.

…………………………………………………………………………………………………………………………..
গ) সীমাৰ সফলতাৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰি, তাইক অধিক কাম দিয়া হ'ব।

............................................................................................................................................

Ans:- Based on Seema’s performance she would be assigned more customers.
উত্তৰ:- সীমাৰ প্ৰদৰ্শনৰ ওপৰত আধাৰিত কৰি তেওঁক অধিক গ্ৰাহক নিয়োগ কৰা হ'ব।

d) Her heart was filled with new hopes and desires.

…………………………………………………………………………………………………………………………..
ঘ) তাইৰ হৃদয় নতুন আশা আৰু আকাংক্ষাৰে ভৰি পৰিছিল।

............................................................................................................................................

Ans:- Her heart brimmed with new dreams.
উত্তৰ:- তাইৰ হৃদয় নতুন সপোনৰে ভৰি পৰিছিল।



7) Read the lesson carefully once again. Working with your partner, use the information given in it to design a signboard for the NGO ‘Brave Mothers’ which will be displayed near the gate.
7) পাঠটো আকৌ এবাৰ মনোযোগেৰে পঢ়ক। আপোনাৰ সঙ্গীৰ সৈতে কাম কৰি, ইয়াত দিয়া তথ্যবোৰ এনজিঅ' 'ব্ৰেভ মাদাৰ্ছ'ৰ বাবে ছাইনবোৰ্ড ডিজাইন কৰিবলৈ ব্যৱহাৰ কৰক যাক গেটৰ ওচৰত প্ৰদৰ্শন কৰা হ'ব।

Ans:- Brave Mothers
উত্তৰ:- সাহসী মাতৃ

(an NGO that makes women self-reliant)
(এক বেচৰকাৰী সংগঠন যি মহিলাসকলক আত্মনিৰ্ভৰশীল কৰি তোলে)

A.T. Road, Guwahati.
এ.টি. ৰোড, গুৱাহাটী।



8) This is a copy of a letter that Seema wrote to the Branch Manager of Assam Co-operative Milan Bank for the sanction of a loan. Read it.

To

The Branch Manager

Assam Co-operative Milan Bank

Naharguri, Assam

Data : 1 January 2019

Sub : Application for sanction of a loan amount of Rs 10,000/-

Sir,

I have been a castomer with your bank for over five years. I would like to apply for a personal loan of Rs 10,000/- to set up a catering business. I have done the necessary market survey and have submitted all the necessary documents.

I will be very grateful if you could sanction the loan at the earliest.

Thank you, and looking forward to hearing from you.

Yours faithfully.

Seema Deka

Now, write a similar letter to ‘Brave Mothers’ asking for a loan to set up your toy-making business. Carefully note how to begin and end a letter. Also note how the date, subject line, and salutation are written.

লৈ

শাখা প্ৰৱন্ধক

অসম সমবায় মিলান বেংক

নাহৰগুৰী, অসম

তথ্য : 1 জানুৱাৰী 2019

উপ: 10,000/- টকাৰ ঋণৰ পৰিমাণ মঞ্জুৰ কৰাৰ বাবে আবেদন

ছাৰ,

মই পাঁচ বছৰতকৈও অধিক সময় ধৰি আপোনাৰ বেংকৰ কাষ্টোমাৰ হৈ আছোঁ। মই কেটাৰিং ব্যৱসায় স্থাপন কৰিবলৈ 10,000/- টকাৰ ব্যক্তিগত ঋণৰ বাবে আবেদন কৰিব বিচাৰো। মই প্ৰয়োজনীয় বজাৰ জৰীপ কৰিছো আৰু সকলো প্ৰয়োজনীয় নথিপত্ৰ দাখিল কৰিছো।

যদি আপুনি অতি সোনকালে ঋণটো অনুমোদন কৰিব পাৰে তেন্তে মই অতি কৃতজ্ঞ হ'ম।

ধন্যবাদ, আৰু আপোনাৰ পৰা শুনিবলৈ বাট চাই আছোঁ।

আপোনাৰ বিশ্বস্ততাৰে।

সীমা ডেকা

এতিয়া, আপোনাৰ পুতলা নিৰ্মাণব্যৱসায় স্থাপন কৰিবলৈ ঋণ বিচাৰি 'সাহসী মাতৃসকল'লৈ একে ধৰণৰ পত্ৰ লিখক। এখন চিঠি কেনেদৰে আৰম্ভ আৰু সমাপ্ত কৰিব লাগে সাৱধানে মন কৰিব। লগতে মন কৰিব যে তাৰিখ, বিষয় শাৰী, আৰু প্ৰণাম কেনেদৰে লিখা হয়।


Ans:- To

The Manager

Brave Mothers

Naharguri, Guwahati

Date : 5 January 2019

Sub :- Prayer for a loan.

Madam,

I am a member of your esteemed NGO. I would like to apply for a loan of Rs. 10,000/- to set up a toy making business. I have got necessary training from you for the work. Market survey is done.

I will be very grateful if you could sanction the loan at the earliest.

Thank you, and looking forward to hear from you.

Yours faithfully,

Seema Deka.

উত্তৰ:- লৈ

মেনেজাৰ

সাহসী মাতৃ

নাহৰগুৰী, গুৱাহাটী

তাৰিখ : 5 জানুৱাৰী 2019

উপ :- ঋণৰ বাবে প্ৰাৰ্থনা।

মেডাম,

মই আপোনাৰ সন্মানীয় এনজিঅ'ৰ সদস্য। পুতলা নিৰ্মাণৰ ব্যৱসায় এটা স্থাপন কৰিবলৈ মই 10,000/- টকাৰ ঋণৰ বাবে আবেদন কৰিব বিচাৰো। মই কামটোৰ বাবে আপোনাৰ পৰা প্ৰয়োজনীয় প্ৰশিক্ষণ পাইছো। বজাৰ জৰীপ কৰা হৈছে।

যদি আপুনি অতি সোনকালে ঋণটো অনুমোদন কৰিব পাৰে তেন্তে মই অতি কৃতজ্ঞ হ'ম।

ধন্যবাদ, আৰু আপোনাৰ পৰা শুনিবলৈ বাট চাই আছোঁ।

আপোনাৰ বিশ্বস্ততাৰে,

সীমা ডেকা।



9) In the lesson, Swati tells her mother that she would call up the NGO, ‘Brave Mothers’. She would seek help from the representative from the NGO who had visited her school to create awareness on “Entrepreneurship Development and Self Reliance”.
9) পাঠটোত, স্বাতীয়ে তাইৰ মাকক কৈছিল যে তাই এনজিঅ'টোক ফোন কৰিব, 'সাহসী মাতৃ'। তাই এনজিঅ'ৰ প্ৰতিনিধিৰ পৰা সহায় বিচাৰিব যিয়ে "উদ্যোগবিকাশ আৰু আত্মনিৰ্ভৰশীলতা" সম্পৰ্কে সজাগতা সৃষ্টি কৰিবলৈ তাইৰ বিদ্যালয়লৈ গৈছিল।

Now work in pairs. Imagine one of you is Swati’s mother and the other is the lady from ‘Brave Mothers’. Write a telephone conversation between Swati’s mother and the lady. Note down the conversation and enact it before the class.
এতিয়া যোৰাত কাম কৰক। কল্পনা কৰক আপোনালোকৰ এজন স্বাতীৰ মাক আৰু আনজন হৈছে 'সাহসী মাতৃ'ৰ মহিলা। স্বাতীৰ মাক আৰু মহিলাগৰাকীৰ মাজত টেলিফোনত কথোপকথন লিখক। কথোপকথনটো মন কৰিব আৰু শ্ৰেণীৰ আগত ইয়াক প্ৰণয়ন কৰিব।

Ans:- Swati’s mother :- Hello ! Good morning. Am I talking to ‘Brave Mothers’ ?
উত্তৰ:- স্বাতীৰ মাক :- নমস্কাৰ! সুপ্ৰভাত। মই 'সাহসী মাতৃ'ৰ সৈতে কথা পাতিআছো নেকি?

The lady :- Hello ! Good morning. Oh, yes, I am from ‘Brave Mothers’.
মহিলাগৰাকী :- নমস্কাৰ! সুপ্ৰভাত। ওহ, হয়, মই 'সাহসী মাতৃ'ৰ পৰা আছোঁ।

Swati’s mother :- I am Seema Deka. My daughter told me about you. You came to their school.
স্বাতীৰ মাক :- মই সীমা ডেকা। মোৰ ছোৱালীয়ে মোক তোমাৰ বিষয়ে কৈছিল। আপুনি তেওঁলোকৰ বিদ্যালয়লৈ আহিছিল।

The lady :- Ok. Now tell me, how I can help you.
মহিলাগৰাকী :- ঠিক আছে। এতিয়া মোক কওঁক, মই আপোনাক কেনেদৰে সহায় কৰিব পাৰোঁ।

Swati’s mother :- I want to start a small business and I would like to get your help.
স্বাতীৰ মাক :- মই এটা সৰু ব্যৱসায় আৰম্ভ কৰিব বিচাৰো আৰু মই আপোনাৰ সহায় ল'ব বিচাৰো।

The lady :- Well, then come to our office tomorrow morning at 10 o’clock to discuss in details.
মহিলাগৰাকী :- আচ্ছা, তাৰ পিছত কাইলৈ ৰাতিপুৱা 10 বজাত আমাৰ কাৰ্যালয়লৈ বিৱৰণআলোচনা কৰিবলৈ আহক।

Swati’s mother :- Thank you, ma’am. I am coming to meet you tomorrow.
স্বাতীৰ মাক :- ধন্যবাদ, মেডাম। মই কাইলৈ আপোনাক লগ কৰিবলৈ আহিছোঁ।

The lady :- Thank you.
মহিলাগৰাকী :- ধন্যবাদ।


Conclusion:(উপসংহাৰ)

মই আশা কৰো যে এই পোষ্টৰ জৰিয়তে ছাত্ৰ-ছাত্ৰী সকলৰ বহুত উপকাৰ হৈছে আৰু এই বিষয়টো যদি আপোনাৰ কামত আহিছে, তেন্তে আপুনি আপোনাৰ বন্ধুবৰ্গৰ সৈতে Share কৰিবলৈ পাহৰি নাযাব।


FAQ

Questions: Where can I get Assam SCERT Board Class 8 English Recommendation Chapter?
Answers: You can find SaraAxom Assam SCERT Board Class 8 English Suggestion Chapter. The answer to each textbook question is to help learners understand and learn the language faster.

Questions: What is the best site to get Assam SCERT Board Class 8 English solutions?
Answers: SaraAxom is a truly and qualified reliable place that provides reliable information
Assam SCERT Board Class 8 English Solution.

Questions: How can students use the solutions for exam preparation?
Answers: Students can use the following solutions
  • Students can use solutions to modify the curriculum.
  • Students can use it to make notes during the study
  • Students can use solutions to understand the concepts and complete the course

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad

Subscribe Us