Type Here to Get Search Results !

SCERT Class 8 English Chapter 2: My Native Land All Questions & Answers। অষ্টম শ্ৰেণী ইংৰাজী অধ্যায় ২ ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ

SCERT Class 8 English Chapter 2: My Native  Land All Questions & Answers। অষ্টম শ্ৰেণী ইংৰাজী অধ্যায় ২ ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ


Class 8 English Questions Answers। SCERT: মৰমৰ ছাত্ৰ-ছাত্ৰী সকল, SaraAxom.in লৈ তোমালোকক স্বাগতম, আজি এই প্ৰবন্ধটোত, আমি অষ্টম শ্ৰেণীৰ SCERT শিক্ষাৰ্থীসকলৰ বাবে অতি লাগতিয়াল কিছুমান প্ৰশ্নৰ উত্তৰ লৈ আহিছো। যদি আপুনি গুগলত অষ্টম শ্ৰেণীৰ ইংৰাজী প্ৰশ্নৰ উত্তৰ বিচাৰি আছে তেন্তে আপুনি সঠিক ৱেবছাইটত আহিছে ইয়াত আমি অষ্টম শ্ৰেণীৰ ইংৰাজী প্ৰবন্ধৰ দ্বিতীয় অধ্যায়ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ তলত বহলাই প্ৰদান কৰিছো।


Chapter 2:

My Native  Land


1) Read the poem and answer the questions that follow :
কবিতাটো পঢ়ক আৰু তাৰ পিছত সোধা প্ৰশ্নবোৰৰ উত্তৰ দিয়ক:

(a) What does the old man ask the poet ?
বৃদ্ধজনে কবিক কি সুধিছে?

Ans:- The old man asks the poet what his land is like.
উত্তৰ:- বৃদ্ধজনে কবিক সুধিলে তেওঁৰ ভূমি কেনেকুৱা।

(b) Why does the old man ask the question to the poet ?
বৃদ্ধজনে কবিক প্ৰশ্নটো কিয় সুধিছে?

Ans:- Because the old man wants to know his native land.
উত্তৰ:- কিয়নো বৃদ্ধ জনে নিজৰ জন্মভূমি জানিব বিচাৰে।

(c) How does the poet address the old man ? What does that form of address mean ?
কবিয়ে বৃদ্ধজনক কেনেদৰে সম্বোধন কৰে? ঠিকনাৰ সেই প্ৰকাৰৰ অৰ্থ কি?

Ans:- The poet addressed the old man ‘Koka’. ‘Koka’ means grand father.
উত্তৰ:- কবিজনে বৃদ্ধ জনক 'কোকা' সম্বোধন কৰিছিল। 'কোকা'ৰ অৰ্থ হৈছে নাতি দেউতা।

(d) Why does the poet ask the old man to breathe deep ?
কবিয়ে বৃদ্ধজনক গভীৰ উশাহ ল'বলৈ কিয় কয়?

Ans:- The poet asks the old man to breathe deep so that he can feel the warm air that remained him his childhood.
উত্তৰ:- কবিজনে বৃদ্ধজনক গভীৰ উশাহ ল'বলৈ কয় যাতে তেওঁ তেওঁৰ শৈশৱ হৈ থকা গৰম বতাহ অনুভৱ কৰিব পাৰে।

(e) With what does the poet compare the cool breeze on the old man’s face ?
বৃদ্ধজনৰ মুখত থকা শীতল বতাহক কবিয়ে কিহৰ সৈতে তুলনা কৰে?

Ans:- The poet compares the cool breeze on the old man’s face with the peaceful breath of his land.
উত্তৰ:- কবিজনে বৃদ্ধজনৰ মুখৰ শীতল বতাহক তেওঁৰ ভূমিৰ শান্তিপূৰ্ণ উশাহৰ সৈতে তুলনা কৰিছে।

(f) With what does the poet compare the contented gurgling of the little baby ?
কবিয়ে সৰু কেঁচুৱাটোৰ সন্তুষ্ট গুৰ্গলিংৰ সৈতে কি তুলনা কৰে?

Ans:- The poet compares the contented gurgling of the little baby with the soil of the land.
উত্তৰ:- কবিয়ে সৰু কেঁচুৱাটোৰ সন্তুষ্ট গুৰ্গলিংক দেশৰ মাটিৰ সৈতে তুলনা কৰে।

(g) What does the chorus of the cuckoo and the sparrows do ?
কোকিল আৰু চৰাইৰ সমবেত সংগীতে কি কৰে?

Ans:- The chorus of the cuckoo and the sparrows shapes the old man’s native land.
উত্তৰ:- কোকিল আৰু চৰাইৰ সমবেত সংগীতে বৃদ্ধ জনৰ জন্মভূমিক আকাৰ দিয়ে।

(h) What are the things that create the soul of the poet’s beloved country ?
 কবিৰ প্ৰিয় দেশৰ আত্মা সৃষ্টি কৰা বস্তুবোৰ কি?

Ans:- The roll of the bihu Dhol, the pepa and gogona, the sweet smell of the pitha and laroo and the chant of the evening prayer in the Namghar, Masjid, Church are the things that create the soul of the poet’s beloved country.
উত্তৰ:- বিহু ঢোলৰ ৰোল, পেপা আৰু গোগোনা, পিঠা আৰু লাৰুৰ মিঠা গোন্ধ আৰু নামঘৰ, মছজিদ, গীৰ্জাত সন্ধিয়াৰ প্ৰাৰ্থনাৰ জপ হৈছে কবিৰ প্ৰিয় দেশৰ আত্মা সৃষ্টি কৰা বস্তু।


2) A brief summary of each of the stanzas of the poem has been given below. Match the stanzas with the given summaries. Mention the stanza number alongside the correct summary.

কবিতাটোৰ প্ৰতিটো স্তৱকৰ এটা চমু সাৰাংশ তলত দিয়া হৈছে। প্ৰদত্ত সাৰাংশৰ সৈতে স্তৱকবোৰ মিলাওক। সঠিক সাৰাংশৰ সৈতে স্তৱক সংখ্যাটো উল্লেখ কৰক।

a) My native land makes me feel as safe and secure as a baby carried on a mother’s back.
ক) মোৰ জন্মভূমিয়ে মোক মাতৃৰ পিঠিত কঢ়িয়াই অনা কেঁচুৱাৰ দৰে সুৰক্ষিত আৰু সুৰক্ষিত অনুভৱ কৰায়।

Ans:- Stanza – 4
উত্তৰ:- স্তৱক – 4


b) The spirit of my native land can be understood in terms of its unity in diversity. Like different family members who have similarities and differences, yet belong to the same family and have the same home, in our native land, our family members practice different religions and traditions.
খ) বৈচিত্ৰ্যৰ মাজত একতাৰ ক্ষেত্ৰত মোৰ জন্মভূমিৰ আত্মা বুজিব পাৰি। পৰিয়ালৰ বিভিন্ন সদস্যৰ দৰে, যাৰ সাদৃশ্য আৰু পাৰ্থক্য আছে, তথাপিও একেটা পৰিয়ালৰ আৰু একেটা ঘৰ আছে, আমাৰ জন্মভূমিত, আমাৰ পৰিয়ালৰ সদস্যসকলে বিভিন্ন ধৰ্ম আৰু পৰম্পৰা পালন কৰে।

Ans:- Stanza – 6
উত্তৰ:- স্তৱক – 6


c) The lonely, blind old man in the street asked me to describe our native land.
গ) ৰাস্তাত থকা অকলশৰীয়া, অন্ধ বৃদ্ধজনে মোক আমাৰ জন্মভূমিৰ বৰ্ণনা কৰিবলৈ কৈছিল।

Ans:- Stanza – 1
উত্তৰ:- স্তৱক – 1


d) Our native land is rich in its gift of nature and is brought to life by the birds and animals that playfully roam its rich green forests.
ঘ) আমাৰ জন্মভূমি ইয়াৰ প্ৰকৃতিৰ উপহাৰত সমৃদ্ধ আৰু ইয়াৰ সমৃদ্ধ সেউজীয়া অৰণ্যত খেলিমেলিকৈ ঘূৰি ফুৰা চৰাই আৰু জন্তুবোৰে ইয়াক জীৱন্ত কৰে।

Ans:- Stanza – 5
উত্তৰ:- স্তৱক – 5


e) The touch of our native land is as peaceful as the cool, fresh breeze blowing after a night of thunder and rain.
ঙ) আমাৰ জন্মভূমিৰ স্পৰ্শ এক নিশাবজ্ৰপাত আৰু বৰষুণৰ পিছত বতাহৰ দৰে শীতল, সতেজ বতাহৰ দৰেশান্তিপূৰ্ণ।

Ans:- Stanza – 3
উত্তৰ:- স্তৱক – 3


3) Note that the poem is a series of information to a blind man on what his land is like. The girl provides the information by making use of the senses that are very strong in blind persons. These senses are :
3) মন কৰিব যে কবিতাটো এজন অন্ধ ব্যক্তিৰ বাবে তেওঁৰ ভূমি কেনেকুৱা সেই বিষয়ে তথ্যৰ এটা শৃংখলা। ছোৱালীজনীয়ে অন্ধ ব্যক্তিৰ ক্ষেত্ৰত অতি শক্তিশালী ইন্দ্ৰিয়বোৰ ব্যৱহাৰ কৰি তথ্য প্ৰদান কৰে। এই ইন্দ্ৰিয়বোৰ হৈছে:

a) touch
ক) স্পৰ্শ

b) hearing
খ) শ্ৰৱণ

c) smell
গ) গোন্ধ

(i) Find out the examples that the poet uses to make the old man feel what his land is like. Here is an example : the warm air.
(i) বৃদ্ধ জনক তেওঁৰ ভূমি কেনেকুৱা অনুভৱ কৰাবলৈ কবিয়ে ব্যৱহাৰ কৰা উদাহৰণবোৰ বিচাৰি উলিয়াওক। ইয়াত এটা উদাহৰণ দিয়া হৈছে: গৰম বতাহ।

Ans:- The cool breeze.
উত্তৰ:- শীতল বতাহ।


(ii) Find out the examples that the poet uses to make the old man hear the sounds to understand what his land is like.
(ii) বৃদ্ধ মানুহজনক তেওঁৰ ভূমি কেনেকুৱা বুজিবলৈ শব্দ শুনিবলৈ কবিয়ে ব্যৱহাৰ কৰা উদাহৰণবোৰ বিচাৰি উলিয়াওক।

Ans:- The gurgling of the baby, the chorus of the cuckoo and the sparrows, the roll of the bihu dhol, the pepa and gogona and the evening prayer.
উত্তৰ:- কেঁচুৱাটোৰ গুৰ্গলিং, কোকিল আৰু চৰাইৰ সমবেত সংগীত, বিহু ঢোলৰ ৰোল, পেপা আৰু গোগোনা আৰু সন্ধিয়াৰ প্ৰাৰ্থনা।


(iii) Find out the examples that the poet uses to make the old man smell what his land is like.
(iii) বৃদ্ধ লোকজনক তেওঁৰ ভূমি কেনেকুৱা গোন্ধ দিবলৈ কবিয়ে ব্যৱহাৰ কৰা উদাহৰণবোৰ বিচাৰি উলিয়াওক।

Ans:- The sweet smell of the pitha and laroo.
উত্তৰ:- পিঠা আৰু লাৰুৰ মিঠা গোন্ধ।


(iv) Was the old man able to guess the season when the poet described what his land was like ?
(iv) যেতিয়া কবিজনে তেওঁৰ ভূমি কেনেকুৱা আছিল বৰ্ণনা কৰিছিল তেতিয়া বৃদ্ধ জনে ঋতুটো অনুমান কৰিবলৈ সক্ষম হৈছিল নেকি?


Ans:- Yes, the old man was able to understand that it was spring.
উত্তৰ:- হয়, বৃদ্ধজনে বুজিবলৈ সক্ষম হৈছিল যে এইটো বসন্ত আছিল।

4) Here are some words from the poem. Match the words in column A with their meanings in column B :
4) কবিতাটোৰ কিছুমান শব্দ ইয়াত দিয়া হৈছে। স্তম্ভ এ-ৰ শব্দবোৰ স্তম্ভ বি-ত সেইবোৰৰ অৰ্থৰ সৈতে মিলাওক:

a) thunder – satisfied.
ক) বজ্ৰপাত – সন্তুষ্ট।

b) morn – the happy sound made by babies.
খ) মৰ্ণ – কেঁচুৱাবোৰে কৰা সুখী শব্দ।

c) contented – strong pleasant smell.
গ) সন্তুষ্ট – তীব্ৰ মনোৰম গোন্ধ।

d) gurgling – the loud explosive sound that follows lightning in the clouds.
ঘ) গুৰ্গলিং – ডাৱৰত বজ্ৰপাতৰ পিছত হোৱা বিস্ফোৰক শব্দ।

e) chorus – strong and firm.
ঙ) কোৰাছ – শক্তিশালী আৰু দৃঢ়।

f) aroma – singing or speaking at the same time.
চ) সুগন্ধি – একে সময়তে গান গোৱা বা কোৱা।

g) sturdy – morning.
ঘ) মজবুত – ৰাতিপুৱা।

Ans:-
Column A Column B
a) Thunder The loud explosive sound that follows lightning in the clouds.
b) Morn Morning.
c) Contented Satisfied.
d) Gurgling The happy sound made by babies.
e) Chorus Singing or speaking at the same time.
f) Aroma Strong pleasant smell.
g) Sturdy Strong and firm.

Now make sentences of your own using the words.
এতিয়া শব্দবোৰ ব্যৱহাৰ কৰি আপোনাৰ নিজৰ বাক্য বনাওক।

a) Thunder :- I am afraid of thunder.
ক) থাণ্ডাৰ :- মই বজ্ৰপাতক ভয় কৰোঁ।

b) Morn :- She came in the morn.
খ) মৰ্ণ :- তাই মৰ্ণত আহিছিল।

c) Contented :- He always remains contented.
গ) সন্তুষ্ট :- তেওঁ সদায় সন্তুষ্ট থাকে।

d) Gurgling :- The gurgling sound of the baby pleased us.
ঘ) গুৰ্গলিং :- কেঁচুৱাটোৰ গুৰ্গলিং শব্দই আমাক সন্তুষ্ট কৰিছিল।

e) Chorus :- They sang a chorus.
ঙ) কোৰাছ :- তেওঁলোকে এটা কোৰাছ গাইছিল।

f) Aroma :- The aroma of the food amazed us.
চ) সুগন্ধি :- খাদ্যৰ গোন্ধে আমাক আচৰিত কৰিছিল।

g) Sturdy :- He has a sturdy body.
গ) মজবুত :- তেওঁৰ এটা মজবুত শৰীৰ আছে।


5) (a) Practise pronouncing the following pairs of words. Then recite the poem with the correct pronunciation.
5) (ক) নিম্নলিখিত শব্দৰ যোৰউচ্চাৰণ কৰাৰ অভ্যাস কৰক। তাৰ পিছত কবিতাটো সঠিক উচ্চাৰণেৰে আবৃত্তি কৰক।

i) sturdy – study.
i) মজবুত – অধ্যয়ন।

ii) breathe – breed.
ii) উশাহ লওক – প্ৰজনন।

iii) warm – worm.
iii) গৰম – পলু।

iv) rain – ran.
iv) বৰষুণ – দৌৰিছিল।

v) than – then.
v) তাতকৈ – তেতিয়া।

vi) church – search.
vi) গীৰ্জা – অনুসন্ধান।

vii) deep – dip.
vii) গভীৰ – ডুব।

viii) land – lend.
viii) ভূমি – ঋণ দিয়ক।



(b) Here are a few more sentences for practice. Practise saying these sentences after your teacher.
(খ) অনুশীলনৰ বাবে ইয়াত আৰু কেইটামান বাক্য আছে। আপোনাৰ শিক্ষকৰ পিছত এই বাক্যবোৰ কোৱাৰ অভ্যাস কৰক।

i) The sturdy boys study hard.
i) মজবুত ল'ৰাবোৰে কঠোৰ অধ্যয়ন কৰে।

ii) The worms come out when the weather is warm.
ii) বতৰ গৰম হ'লে পোকবোৰ ওলাই আহে।

iii) Than and then do not mean the same.
iii) থান আৰু তাৰ পিছত একেই অৰ্থ নহয়।

iv) They lend me their plough to till the land.
iv) তেওঁলোকে মোক তেওঁলোকৰ হাল মাটিলৈকে ধাৰ দিয়ে।

v) People search for peace in the church.
v) মানুহে গীৰ্জাত শান্তি বিচাৰে।

vi) She ran in the rain, laughing in joy.
vi) তাই বৰষুণত দৌৰিছিল, আনন্দত হাঁহিছিল।

vii) The river is too deep to take a dip.
vii) নদীখন ডুব বলৈ যথেষ্ট গভীৰ।


6) In the poem, you will find the poet referring to three musical instruments that are used in the husori programmes of Bihu.
৬) কবিতাটোত, আপুনি দেখিব যে কবিজনে তিনিটা বাদ্যযন্ত্ৰৰ কথা উল্লেখ কৰিছে যিবোৰ বিহুৰ হুচোৰী কাৰ্যসূচীত ব্যৱহাৰ কৰা হয়।

a) Dhul :- A drum made especially for the Bihu festival and hence called the Bihu dhol or Bihu drum.
ক) ধুল :- বিশেষকৈ বিহু উৎসৱৰ বাবে তৈয়াৰ কৰা ঢোল আৰু সেয়েহে ইয়াক বিহু ঢোল বা বিহু ঢোল বুলি কোৱা হয়।

b) Pepa :- A type of pipe made out of buffalo horn played during husori.
খ) পেপা :- হুচোৰীৰ সময়ত বজোৱা ম'হৰ শিঙৰ পৰা তৈয়াৰ কৰা এক প্ৰকাৰৰ পাইপ।

c) Gogona :- A type of stringed musical instrument belonging to the harp family.
গ) গোগোনা :- বীণা পৰিয়ালৰ এক প্ৰকাৰৰ তাঁৰযুক্ত বাদ্যযন্ত্ৰ।

( There are many more musical instruments used in husori performances. Find more about them and write down the words naming the instruments and their meanings. Draw their diagrams as above and write a small paragraph of about six lines on the musical instruments that are used in the Bihu festival. )

(হুচোৰী প্ৰদৰ্শনত আৰু বহুতো বাদ্যযন্ত্ৰ ব্যৱহাৰ কৰা হয়। তেওঁলোকৰ বিষয়ে অধিক বিচাৰক আৰু বাদ্যযন্ত্ৰবোৰ আৰু সেইবোৰৰ অৰ্থৰ নাম দিয়া শব্দবোৰ লিখক। ওপৰৰ দৰে সিহঁতৰ নক্সা আঁকি বনাওক আৰু বিহু উৎসৱত ব্যৱহৃত বাদ্যযন্ত্ৰবোৰত প্ৰায় ছয়টা শাৰীৰ এটা সৰু অনুচ্ছেদ লিখক। )

Ans:- Sutuli:– This clay baked wind instrument with a hole in the middle produces the sound of the Asian Koel when played during the celebrations. Over the years bamboo has also been used to make the Sutuli.

উত্তৰ:- চুটুলি:– মাজত এটা ফুটা থকা এই মাটিৰ বেক কৰা বায়ু সঁজুলিটোৱে উদযাপনৰ সময়ত বজোৱাৰ সময়ত এছিয়ান কোৱেলৰ শব্দ উৎপন্ন কৰে। বিগত বছৰবোৰত চুটুলি তৈয়াৰ কৰিবলৈ বাঁহো ব্যৱহাৰ কৰা হৈছে।

Bihutal:- This instrument comprises of two brass made cymbals which are rubbed/stuck together to produce a rhythmic sound.

বিহুল:- এই সঁজুলিটোত দুটা পিতল তৈয়াৰ কৰা চিম্বল থাকে যাক ছন্দময় শব্দ প্ৰস্তুত কৰিবলৈ একেলগে ঘঁহি/লাগি থাকে।



7) Write a letter to your friend inviting him/her to your house during the Rongali Bihu holiday. Include in your letter what special food items will be made, what rituals will be followed, and so on.
7) ৰঙালী বিহুবন্ধৰ সময়ত আপোনাৰ বন্ধুক আপোনাৰ ঘৰলৈ নিমন্ত্ৰণ কৰি এখন চিঠি লিখক। আপোনাৰ পত্ৰত কি বিশেষ খাদ্য সামগ্ৰী প্ৰস্তুত কৰা হ'ব, কি ৰীতি-নীতি অনুসৰণ কৰা হ'ব ইত্যাদি অন্তৰ্ভুক্ত কৰক।

Ans:-          V.P.H.S. School, Kopati

                    04/04/2020

My dear Rintu,

              How are you ? I hope you are all well. We are also all well by the grace of God. You know Rongali Bihu is celebrated here with pomp and gaity. So, I would like to invite you to come to our house and let’s enjoy the celebrations together. You know our mom is ready with special items for those days. We will also perform the rites and rituals of the “Bapoti Sahon” Bihu. We all will eat and dance together and celebrate.

                Don’t say ‘no’ . Do come as early as possible. With heartiest love and good wishes –

                                   Your loving friend

                                              Apu

Rintu Talukdar

Mangaldai Govt.

H.S. School

P.O. :- Mangaldai

Dist :- Darrang, Assam

Pin :- 784125


উত্তৰ:- ভি.পি.এইচ.এছ. স্কুল, কোপতি

04/04/2020

মোৰ মৰমৰ ৰিণ্টু,

তোমাৰ ভাল নে? মই আশা কৰোঁ আপুনি সকলো ভালে আছে। আমিও ঈশ্বৰৰ অনুগ্ৰহৰ দ্বাৰা ভালে আছোঁ। তুমি জানো ৰঙালী বিহু ইয়াত আড়ম্বৰ আৰু গতিৰে উদযাপন কৰা হয়। সেয়েহে, মই আপোনাক আমাৰ ঘৰলৈ আহিবলৈ আমন্ত্ৰণ জনাইছো আৰু একেলগে উদযাপনউপভোগ কৰোঁ আহক। তুমি জানো আমাৰ মা সেই দিনবোৰৰ বাবে বিশেষ সামগ্ৰীৰ সৈতে সাজু। আমি "বাপতি চাহোন" বিহুৰ ৰীতি-নীতি আৰু ৰীতি-নীতিও সম্পাদন কৰিম। আমি সকলোৱে একেলগে খাম আৰু নাচিম আৰু উদযাপন কৰিম।

'না' নক'ব। যিমান সম্ভৱ সোনকালে আহিব। আন্তৰিক মৰম আৰু শুভকামনাৰে –

আপোনাৰ মৰমীয়াল বন্ধু

অপু

ৰিন্টু তালুকদাৰ

মঙ্গলদৈ চৰকাৰ

এইচ.এছ. স্কুল

পি.ও. :- মঙ্গলদৈ

জিলা :- দৰং, অসম

পিন :- 784125


8) (a) (i) Your teacher will read aloud a passage about an American tourist. Listen to it carefully. As you listen, fill in the gaps in the passage below :

The …………………………….. Mela is a ……………………. day community fair held by the ……………………… community in …………………………….. at Jonbeel in Morigaon district over the weekend of the ………………………… Bihu. It is a fair in Morigaon, Assam organized by the ……………………….. Community. The American tourist ……………………….. Gordon was delighted to know about Assam. He had heard of………………………… and the rhinoceros. He wanted to visit the river island ………………………….. . He was in time to celebrate ………………………… Bihu.

8) (ক) (i) আপোনাৰ শিক্ষকে এজন আমেৰিকান পৰ্যটকৰ বিষয়ে এটা পাঠ উচ্চস্বৰে পঢ়িব। ইয়াক মনোযোগেৰে শুনিব। আপুনি শুনি থকাৰ লগে লগে, তলৰ পাঠাংশৰ খালী ঠাইবোৰ পূৰণ কৰক:

টো।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।। মেলা এটা ......... দিনসম্প্ৰদায় মেলা . সম্প্ৰদায় . মৰিগাঁও জিলাৰ জোনবিলত সপ্তাহান্তত... বিহু। এইখন অসমৰ মৰিগাঁৱত . সম্প্ৰদায়। আমেৰিকান পৰ্যটক ........ গৰ্ডনে অসমৰ বিষয়ে জানি আনন্দিত হৈছিল। তেওঁ শুনিছিল... ..... আৰু গঁড়। তেওঁ নদী দ্বীপটো ভ্ৰমণ কৰিব বিচাৰিছিল... . . তেওঁ উদযাপন কৰিবলৈ সময়ত আছিল... ... বিহু।


Ans:- The Jonbeel Mela is a three day community fair held by the Tiwa community in Dayang Belguri at Jonbeel in Morigaon district over the weekend of the Magh Bihu. It is a fair in Morigaon, Assam organized by the Tiwa Community. The American tourist Jim Gordon was delighted to know about Assam. He had heard of Kaziranga and the rhinoceros. He wanted to visit the river island Majuli . He was in time to celebrate Magh Bihu.

উত্তৰ:- জোনবিল মেলা হৈছে মাঘ বিহুৰ সপ্তাহান্তত মৰিগাঁও জিলাৰ জোনবিলত দয়াং বেলগুৰিৰ তিৱা সম্প্ৰদায়ৰ দ্বাৰা অনুষ্ঠিত তিনিদিনীয়া সামূহিক মেলা। তিৱা সম্প্ৰদায়ৰ দ্বাৰা আয়োজিত অসমৰ মৰিগাঁৱত ই এখন মেলা। আমেৰিকান পৰ্যটক জিম গৰ্ডনে অসমৰ বিষয়ে জানি আনন্দিত হৈছিল। তেওঁ কাজিৰঙা আৰু গঁড়ৰ বিষয়ে শুনিছিল। তেওঁ নদী দ্বীপ মাজুলী ভ্ৰমণ কৰিব বিচাৰিছিল। তেওঁ মাঘ বিহু উদযাপন কৰিবলৈ সময়ত আছিল।

ii) Answer the questions below by recalling the information from the passage read out by your teacher :
ii) আপোনাৰ শিক্ষকে পঢ়া পাঠাংশৰ পৰা পোৱা তথ্যবোৰ মনত পেলাই তলৰ প্ৰশ্নবোৰৰ উত্তৰ দিয়ক:

a) What was the name of the American tourist ?
ক) আমেৰিকান পৰ্যটকজনৰ নাম কি আছিল?

Ans:- Jim Gordon.
উত্তৰ:- জিম গৰ্ডন।

b) Where did the author meet him ?
খ) লেখকে তেওঁক ক'ত লগ পাইছিল?

Ans:- At the Park Hotel in Kolkata.
উত্তৰ:- কলকাতাৰ পাৰ্ক হোটেলত।

c) What was the name of the author’s travel agency ?
গ) লেখকৰ ভ্ৰমণ সংস্থাৰ নাম কি আছিল?

Ans:- Garuda Travels.
উত্তৰ:- গৰুড় ট্ৰেভেলছ।

d) Which places in Assam was the tourist keen to visit ?
ঘ) অসমৰ কোনবোৰ ঠাই ভ্ৰমণ কৰিবলৈ পৰ্যটক আগ্ৰহী আছিল?

Ans:- Kaziranga and Majuli.
উত্তৰ:- কাজিৰঙা আৰু মাজুলী।

e) In which month was the tourist in Kolkata ?
ঙ) কোন মাহত কলকাতাৰ পৰ্যটক আছিল?

Ans:- January.
উত্তৰ:- জানুৱাৰী।


(b) Now read the first passage on page 112 individually and in groups and write a dialogue between the tourist and the author. Use the information and enact it in the form of a role play before the class. You can add additional information to make the role play more interesting. The role play must begin with a proper introduction between the author and the tourist.

(খ) এতিয়া ১১২ পৃষ্ঠাৰ প্ৰথম পাঠটো ব্যক্তিগতভাৱে আৰু গোটত পঢ়ক আৰু পৰ্যটক আৰু লেখকৰ মাজত এটা সংলাপ লিখক। তথ্যবোৰ ব্যৱহাৰ কৰক আৰু শ্ৰেণীৰ আগত ভূমিকা পালনৰ ৰূপত ইয়াক প্ৰণয়ন কৰক। চৰিত্ৰটো অধিক আকৰ্ষণীয় কৰি তুলিবলৈ আপুনি অতিৰিক্ত তথ্য যোগ দিব পাৰে। চৰিত্ৰটো লেখক আৰু পৰ্যটকৰ মাজত সঠিক পৰিচয়ৰ সৈতে আৰম্ভ হ'ব লাগিব।

Ans:- The author :- Hi ! I am from Garuda Travels, Assam. My business is to help the tourists to visit Assam.

উত্তৰ:- লেখক :- হাই! মই গৰুড় ট্ৰেভেলছ, অসমৰ পৰা আছোঁ। মোৰ ব্যৱসায় হৈছে পৰ্যটকসকলক অসম ভ্ৰমণকৰাত সহায় কৰা।

J. Gordon :- Hi ! I am Jim Gordon from America. Nice to meet you. I want to visit Kaziranga and see Rhino and also Majuli in Assam.

জে. গৰ্ডন :- হাই! মই আমেৰিকাৰ জিম গৰ্ডন। আপোনাক লগ পাই ভাল লাগিল।। মই কাজিৰঙা ভ্ৰমণ কৰিব বিচাৰো আৰু অসমত গঁড় আৰু মাজুলীও চাব বিচাৰো।

The author :- You can also visit some other places including wildlife sanctuaries. You can also enjoy Magh Bihu and also see the Jonbeel Mela in Morigaon.

লেখক :- আপুনি বন্যপ্ৰাণী অভয়াৰণ্যকে ধৰি আন কিছুমান ঠাইও ভ্ৰমণ কৰিব পাৰে। আপুনি মাঘ বিহুও উপভোগ কৰিব পাৰে আৰু মৰিগাঁৱৰ জোনবিল মেলাও চাব পাৰে।

J. Gordon :- Ok. Thanks a lot.
জে. গৰ্ডন :- ঠিক আছে। বহুত ধন্যবাদ।


9) The poem ‘My Native Land’ refers to the “chorus of cuckoos and sparrows”. The English language has a variety of words to denote the sounds made by birds and animals. For example cuckoos ‘coo’ and sparrows ‘chirp’. These words are called onomatopoeic words because they sound similar to the actual sounds. Look at the onomatopoeic words in the box given below. Match them correctly with the pictures of the birds and animals given here.

৯) 'মাই নেটিভ লেণ্ড' কবিতাটোৱে "কোকিল আৰু চৰাইৰ সমবেত সংগীত" বুজায়। চৰাই আৰু জন্তুৰ দ্বাৰা তৈয়াৰ কৰা শব্দবুজাবলৈ ইংৰাজী ভাষাত বিভিন্ন শব্দ আছে। উদাহৰণ স্বৰূপে কোকিল 'কু' আৰু চৰাইবোৰে 'চিঞৰ বাখৰ' কৰে। এই শব্দবোৰক অনোমাটোপয়িক শব্দ বুলি কোৱা হয় কিয়নো সেইবোৰ প্ৰকৃত শব্দৰ দৰে ই শব্দ। তলত দিয়া বাকচটোত থকা অনোমাটোপইক শব্দবোৰ চাওক। ইয়াত দিয়া চৰাই আৰু জন্তুৰ ছবিৰ সৈতে সেইবোৰ সঠিকভাৱে মিলাওক।


Ans:-
উত্তৰ:-

Cow – Moo.
গৰু – মু।

Owl – Hoot.
ফেঁচা – হুট।

Hen – Cluck.
হেন – ক্লাক।

Lamb – Bleat.
ভেড়াৰ মাংস – ব্লিট।

Parrot – Screech.
তোতা – চিঞৰ বাখৰ।

Pigeon – Coo.
কপৌ – কু।

Crow – Caw.
কাক – কাউ।

Snake – Hiss.
সাপ – হিচ।


Conclusion:(উপসংহাৰ)

মই আশা কৰো যে এই পোষ্টৰ জৰিয়তে ছাত্ৰ-ছাত্ৰী সকলৰ বহুত উপকাৰ হৈছে আৰু এই বিষয়টো যদি আপোনাৰ কামত আহিছে, তেন্তে আপুনি আপোনাৰ বন্ধুবৰ্গৰ সৈতে Share কৰিবলৈ পাহৰি নাযাব।


FAQ

Questions: Where can I get Assam SCERT Board Class 8 English Recommendation Chapter?
Answers: You can find SaraAxom Assam SCERT Board Class 8 English Suggestion Chapter. The answer to each textbook question is to help learners understand and learn the language faster.

Questions: What is the best site to get Assam SCERT Board Class 8 English solutions?
Answers: SaraAxom is a truly and qualified reliable place that provides reliable information
Assam SCERT Board Class 8 English Solution.

Questions: How can students use the solutions for exam preparation?
Answers: Students can use the following solutions
  • Students can use solutions to modify the curriculum.
  • Students can use it to make notes during the study
  • Students can use solutions to understand the concepts and complete the course

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad

Subscribe Us