Type Here to Get Search Results !

SCERT Class 8 English Chapter 1: The Prince of Panisihing All Questions & Answers। অষ্টম শ্ৰেণী ইংৰাজী অধ্যায় ১ ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ

SCERT Class 8 English Chapter 1: The Prince of Panisihing All Questions & Answers। অষ্টম শ্ৰেণী ইংৰাজী অধ্যায় ১ ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ

Class 8 English Questions Answers। SCERT: মৰমৰ ছাত্ৰ-ছাত্ৰী সকল, SaraAxom.in লৈ তোমালোকক স্বাগতম, আজি এই প্ৰবন্ধটোত, আমি অষ্টম শ্ৰেণীৰ SCERT শিক্ষাৰ্থীসকলৰ বাবে অতি লাগতিয়াল কিছুমান প্ৰশ্নৰ উত্তৰ লৈ আহিছো। যদি আপুনি গুগলত অষ্টম শ্ৰেণীৰ ইংৰাজী প্ৰশ্নৰ উত্তৰ বিচাৰি আছে তেন্তে আপুনি সঠিক ৱেবছাইটত আহিছে ইয়াত আমি অষ্টম শ্ৰেণীৰ ইংৰাজী প্ৰবন্ধৰ প্ৰথম অধ্যায়ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ তলত বহলাই প্ৰদান কৰিছো।

Chapter: 1

The Prince of Panisihing


1. Answer did following questions to check your understanding

তোমাৰ বুজি পোৱা ধাৰনাৰে তলৰ প্ৰশ্ন কেইটাৰ উত্তৰ দিয়া।


(a) Why did the people of Chitolia and the neighbouring villages panic?

চিতলীয়া আৰু ওচৰৰ গাওঁৰ লোকসকলে কিয় ভয় খাইছিল?

Ans: All the people in Chitolia and its surrounding village were scared because the water of Brahmaputra river was increasing due to excess rain.

উত্তৰঃ অতিমাত্ৰা বৰষুণৰ বাবে ব্ৰহ্মপুত্ৰ নৈৰ পানী বাঢ়ি অহাৰ বাবে চিতোলিয়া আৰু ইয়াৰ আশে-পাশে থকা গাঁৱৰ সকলো মানুহ ভয় খাইছিল।


(b) What happened when the embankment at Chitolia village was breached?

চিতলীয়া  গাওঁত থকা মথাউৰিটো চিঙি যোৱাৰ ফলত কি হৈছিল?

Ans: As soon as the embankment of Chitolia broke, all the water started entering the village and water started flowing from the roof of the house, and the animals kept in the house got swept away in the river water.

উত্তৰঃ চিতোলিয়াৰ মথাউৰি ভাঙি যোৱাৰ লগে লগে সকলো পানী গাঁৱত সোমাবলৈ ধৰিলে আৰু ঘৰৰ চাদৰ পৰা পানী বৈ যাবলৈ ধৰিলে, আৰু ঘৰত ৰখা জীৱ-জন্তুবোৰ নদীৰ পানীত উটুৱাই লৈ গ’ল।


(c) What action did Khagen and his classmates take to rescue the villagers of Chitolia?

চিতলীয়া গাওঁত থকা ৰাইজক উদ্ধাৰ কৰাৰ বাবে খগেন আৰু তাৰ স্কুলিয়া বন্ধো সকলে কি ব্যৱস্থা হাতত লৈছিল?

Ans: Khagen and his classmates made five raft of banana trunks and moved towards Chitolia to rescue the village of Chitolia from flood.

উত্তৰঃ খগেন আৰু তেওঁৰ সহপাঠীসকলে পাঁচটা ৰাফ্ট কলৰ ডাল বনাই চিতোলীয়া গাঁৱৰ বানপানীৰ পৰা উদ্ধাৰ কৰিবলৈ চিতোলিয়াৰ ফালে আগবাঢ়িল।


(d) How did Khagen and Dambaru rescue Dr. Hatibaruah and Moni Baidew?

খগেন আৰু ডম্বৰুৱে কেনেকৈ ডাঃ হাতিবৰুৱা আৰু মনি বাইদেউক উদ্ধাৰ কৰিছিল?

Ans: Where Dr. Hatibaruah and his wife Moni Baidew were stranded, Khagen and Dambaru reached there after half an hour and took them into the boat with their bags and moved back to a higher place.

উত্তৰঃ য’ত ডাঃ হাতীবৰুৱা আৰু তেওঁৰ পত্নী মণি বাইদেউ আৱদ্ধ হৈ আছিল, তাতে খগেন আৰু ডাম্বৰুৱে আধা ঘণ্টাৰ পাছত তাত উপস্থিত হৈ বেগ লৈ নাওখনত উঠাই পুনৰ ওখ ঠাইলৈ গুচি গ’ল।


(e) Why did the people of the village call khagen 'The Prince of Panidihing'?

গাওঁৰ মানুহবোৰে কিয় খগেনক পানীদিহিঙৰ ৰাজকুমাৰ বুলি মাতিছিল?

Ans: The people of the village called Khagen "the Prince of Panidhing" because  Khagen was a brave fellow and quickly grasped the seriousness of the situation and swung into action.

উত্তৰঃ খগেন এজন সাহসী সঙ্গী হোৱাৰ বাবেই গাঁওখনৰ মানুহে খগেনক "পানিধিঙৰ ৰাজকুমাৰ" বুলি অভিহিত কৰিছিল আৰু পৰিস্থিতিৰ গম্ভীৰতা ক্ষীপ্ৰতাৰে ধৰি কাৰ্যত দোল খাইছিল।



2. How much of the story do you remember? Answer these questions quickly.

কহিনীটো কিমান মনত থাকিলে। এই প্ৰশ্ন কেইটাৰ উত্তৰ তৎক্ষণাত দিয়া।

(a) Who was Khagen? How old was he?

(ক) খগেন কোন আছিল? তেওঁৰ বয়স কিমান আছিল?

Ans: Khagen was a seventeen years young man and he was live in Borgaon Village.

উত্তৰঃ খগেন এজন সোতৰ বছৰীয়া যুৱক আছিল আৰু তেওঁ বৰগাঁও গাঁৱত লাইভ আছিল।


(b) 'It rained heavily all week.' What was the result?

(খ) 'গোটেই সপ্তাহটো প্ৰচণ্ড বৰষুণ দিলে।' তাৰ ফল কি হ’ল?

Ans: The result of after heavy rainfall, The whole village was flooded due to rain for a week.

উত্তৰঃ প্ৰচণ্ড বৰষুণৰ পিছত এসপ্তাহ ধৰি বৰষুণৰ বাবে গোটেই গাঁওখন পানীত বুৰ গৈছিল।


(c) 'In moments, huge waves of water broke into the villages.' - What is this situation called?

(গ) 'মূহুৰ্ততে গাঁওবোৰত পানীৰ বিশাল ঢৌ সোমাই গ'ল।' - এই পৰিস্থিতিক কি বোলা হয়?

Ans: This situation is called flood disaster.

উত্তৰঃ এই পৰিস্থিতিক বান দুৰ্যোগ বোলা হয়।


(d)"khagen! You have saved our lives, given us a new life." - Who said this? Why did he say this?

(ঘ)"খাগেন! আপুনি আমাৰ জীৱন ৰক্ষা কৰিলে, আমাক নতুন জীৱন দিলে।" - এই কথা কোনে কৈছিল? তেওঁ কিয় এইদৰে কৈছিল?

Ans: Dr. Hatibaruah said this, when Khagen saved his life from the flood.

উত্তৰঃ ড° হাতীবৰুৱাই এই কথা কৈছিল, যেতিয়া খগেনে বানপানীৰ পৰা নিজৰ জীৱন ৰক্ষা কৰিছিল।



3. Complete the following sentences in your words:

(তোমাৰ নিজৰ কথাৰে তলৰ বাক্য কেইশাৰি সম্পূৰ্ণ কৰা।)

(a) The water rolled over some of the house-tops and ______________________

(ক) পানী কিছুমান ঘৰৰ শীৰ্ষত ঘূৰি গৈছিল আৰু __

(b) By the time the people of Chitolia were evacuated, ____________________

(খ) চিটোলিয়াৰ লোকসকলক স্থানান্তৰ কৰাৰ সময়ত, __

(c) Half an hour latter, the boat reached the doctor's house______________

(গ) আধা ঘণ্টা পিছত, নাওখন চিকিৎসকৰ ঘৰত উপস্থিত হৈছিল __

(d) The boat took a U turn now and _______________________________

(ঘ) নাওখনে এতিয়া ইউ টাৰ্ণ লৈছিল আৰু __

(e) Dambaru and two other men somehow managed to catch____________________

(ঙ) ডাম্বাৰু আৰু আন দুজন মানুহে কেনেবাকৈ __
     

Ans: (a) The water rolled over some of the house-tops and there were people crying and there was a mad scream of livestock.

উত্তৰ: (ক) পানী কিছুমান ঘৰৰ ওপৰেৰে ঘূৰি গৈছিল আৰু তাত মানুহে কান্দি আছিল আৰু পশুধনৰ এক উন্মাদ চিঞৰ আছিল।


Ans: (b) By the time the people of Chitolia were evacuated, Went to the high field of School's building.

উত্তৰ: (খ) চিটোলিয়াৰ লোকসকলক স্থানান্তৰ কৰাৰ সময়ত, বিদ্যালয়ৰ ভৱনৰ উচ্চ পথাৰলৈ গৈছিল।


Ans: (c) Half an hour latter, the boat reached the doctor's house it narrowly missed crashing into the railing of veranda of the doctor’s house.

উত্তৰ: (গ) আধা ঘণ্টাৰ পিছত, নাওখন চিকিৎসকৰ ঘৰত উপস্থিত হৈছিল ই চিকিৎসকৰ ঘৰৰ বাৰাণ্ডাৰ ৰেলিঙত খুন্দা মাৰিবলৈ অলপ হেৰুৱাইছিল।


Ans: (d) The boat took a U turn now and it began to move swiftly with the Current.

উত্তৰ: (ঘ) নাওখনে এতিয়া ইউ টাৰ্ণ লৈছিল আৰু ই কাৰেণ্টৰ সৈতে দ্ৰুতগতিত আগবাঢ়িবলৈ আৰম্ভ কৰিছিল।


Ans:  (e) Dambaru and two other men somehow managed to catch The boat that was swept away .

উত্তৰ: (ঙ) দাম্বাৰু আৰু আন দুজন মানুহে কেনেবাকৈ উটি যোৱা নাওখন ধৰিবলৈ সক্ষম হৈছিল।



4. read the following. Use the clues to write a summary of the situation of Panidihing to be published in the local newspaper. Give a suitable title.

4. নিম্নলিখিতবোৰ পঢ়ক। স্থানীয় বাতৰি কাকতত প্ৰকাশ িত হ'ব লগা পানীদিহিংৰ পৰিস্থিতিৰ সাৰাংশ লিখিবলৈ সংকেতবোৰ ব্যৱহাৰ কৰক। উপযুক্ত উপাধি এটা দিয়ক।

  • it rained heavily
  • প্ৰচণ্ড বৰষুণ হৈছিল
  • panic gripped our village
  • আতংকই আমাৰ গাওঁখনক আক্ৰান্ত কৰিছিল
  • the embankment was breached
  • বেষ্টনীটো ভাঙি পেলাইছিল
  • villages took shelter on house-tops
  • গাওঁবোৰে ঘৰৰ শীৰ্ষত আশ্ৰয় লৈছিল
  • villagers from neighboring villages rushed to help
  • চুবুৰীয়া গাওঁবোৰৰ গাওঁবাসীসকলে সহায় কৰিবলৈ দৌৰি গৈছিল
  • the civil authority were also informed
  • অসামৰিক কৰ্তৃপক্ষকো অৱগত কৰা হৈছিল
  • in no time rafts and boats were made ready
  • মুহূৰ্ততে ভেলা আৰু নাও সাজু কৰা হৈছিল
  • hundreds of village were rescued along with their livestock
  • শ শ গাওঁ তেওঁলোকৰ পশুধনৰ সৈতে উদ্ধাৰ কৰা হৈছিল

Ans:-  Flood in Panidihing

Panidihin, July 5: Due to heavy rain the Brahmaputra rose up and panic gripped the villages of Chitolia. The embankment at Chitolia broke down and water rolled over the village, so the people took shelter on their house – tops. Villagers from neighbouring villages rushed to help with rafts and boats. The civil authorities were informed. The affected people were rescued a long with their livestock and shifted to a relief camp.

উত্তৰ:- পানীদিহিংত বানপানী

পানীদিহিন, ৫ জুলাইঃ ধাৰাসাৰ বৰষুণৰ ফলত ব্ৰহ্মপুত্ৰ উঠি ল'লে আৰু চিটোলিয়া গাওঁসমূহত আতংকৰ সৃষ্টি হ'ল। চিটোলিয়াৰ বেষ্টনীটো ভাঙি পৰিছিল আৰু গাওঁখনৰ ওপৰেৰে পানী ঘূৰি গৈছিল, সেয়েহে মানুহে তেওঁলোকৰ ঘৰত আশ্ৰয় লৈছিল – শীৰ্ষত। চুবুৰীয়া গাওঁবোৰৰ গাওঁবাসীয়ে ভেলা আৰু নাওৰ সহায়ৰ বাবে দৌৰি গৈছিল। অসামৰিক কৰ্তৃপক্ষক অৱগত কৰা হৈছিল। ক্ষতিগ্ৰস্ত লোকসকলক তেওঁলোকৰ পশুধনৰ সৈতে দীঘলীয়া সময়ৰ বাবে উদ্ধাৰ কৰা হৈছিল আৰু এটা সাহায্য শিবিৰলৈ স্থানান্তৰিত কৰা হৈছিল।



5. (a) Let's learn some grammar.

আহা কিছুমান ব্যাকৰণ শিকো।

1. Here is the opening line of the story you have just read.

→আপুনি এইমাত্ৰ পঢ়া কাহিনীটোৰ আৰম্ভণি শাৰীটো ইয়াত আছে।


2. It rained heavily all week.

→গোটেই সপ্তাহজুৰি প্ৰচণ্ড বৰষুণ হৈছিল।


3. The word 'heavily' gives us more information and adds something more to the meaning of the verb 'rained',

→'গধুৰ' শব্দটোৱে আমাক অধিক তথ্য প্ৰদান কৰে আৰু 'বৰষুণ' ক্ৰিয়াৰ অৰ্থত আৰু কিবা যোগ দিয়ে,


4. Read the following sentences from the story:

কাহিনীটোৰ পৰা নিম্নলিখিত বাক্যবোৰ পঢ়ক:


5. Words such as often or immediately that give us more information about a verb are called adverbs.

  ক্ৰিয়াৰ বিষয়ে আমাক অধিক তথ্য প্ৰদান কৰা সঘনাই বা লগে লগে শব্দবোৰক ক্ৰিয়াবিশেষণ বুলি কোৱা হয়।


There are several types of adverbs. The most common adverbs are:

কেইবাপ্ৰকাৰৰ ক্ৰিয়াবিশেষণ আছে। আটাইতকৈ সচৰাচৰ ক্ৰিয়াবিশেষণবোৰ হৈছে:


(i) Adverbs of manner ( ( ধৰণৰ ক্ৰিয়াবিশেষণ)
boldly, bravely, quickly, slowly, heavily, etc.

It rained heavily.

সাহসেৰে, সাহসেৰে, দ্ৰুততাৰে, লাহে লাহে, গধুৰ, ইত্যাদি।
প্ৰচণ্ড বৰষুণ হৈছিল।


(ii) Adverbs of time ( সময়ৰ ক্ৰিয়াবিশেষণ )
ago, since, before, early, soon, heavily, etc.

Khagen and Dambaru are coming tomorrow.

আগতে, যিহেতু, আগতে, সোনকালে, সোনকালে, গধুৰ ইত্যাদি।
খগেন আৰু দাম্বৰু কাইলৈ আহি আছে।


(iii) Adverbs of place/position (  স্থান/অৱস্থানৰ ক্ৰিয়াবিশেষণ )
here, there, near, up, down, everywhere, etc.

Khagen sat near Dambaru.

ইয়াত, তাত, ওচৰত, ওপৰলৈ, তললৈ, সকলোঠাইতে, ইত্যাদি।
খগেন দাম্বাৰুৰ ওচৰত বহিছিল।


(iv) Adverbs of direction ( দিশৰ ক্ৰিয়াবিশেষণ )
left, right, towards, etc.

Khagen turned left at the crossroads.

বাওঁ, সোঁ, ফালে, ইত্যাদি।
খাগেন চাৰিআলিত বাওঁফালে ঘূৰিল।


(v) Adverbs of frequency ( কম্পনাঙ্কৰ ক্ৰিয়াবিশেষণ )
always, ever, never, often everyday, etc.

Khagen is always ready to help.

সদায়ে, কেতিয়াও, কেতিয়াও নহয়, প্ৰায়ে প্ৰতিদিনে ইত্যাদি।
খগেন সদায় সহায় কৰিবলৈ সাজু।


(vi) Adverbs of degree ( ডিগ্ৰীৰ ক্ৰিয়াবিশেষণ )
very, too, very much, enough, so  much, of course, rather, hardly, extremely, etc.

They narrowly missed crashing into the railing of the verandah.

অতি, অতি, যথেষ্ট, ইমান, অৱশ্যে, বৰঞ্চ, খুব কম, অত্যাধিক ইত্যাদি।
সিহঁতে বাৰাণ্ডাৰ ৰেলিঙত খুন্দা মাৰিবলৈ অলপ হেৰুৱাইছিল।


(vii) Interrogative Adverbs ( প্ৰশ্নমূলক এডভাৰ্বসমূহ )
when, why, how, etc.

How is she now?

কেতিয়া, কিয়, কেনেকৈ ইত্যাদি।
তাই এতিয়া কেনে আছে?


Now read the lesson again and underline all the adverbs. Also find out the verb to which they are adding new information.

এতিয়া পাঠটো পুনৰ পঢ়ক আৰু সকলো ক্ৰিয়াবিশেষণ ৰেখাঙ্কিত কৰক। লগতে তেওঁলোকে নতুন তথ্য যোগ কৰা ক্ৰিয়াটো বিচাৰি উলিয়াওক।

Ans:- heavily, far, there, mad, away, quickly, even, often, up, towards, short, now, immediately, later, narrowly, greatly, somehow, quite, steadily, still, playfully, now, swiftly, sharp, next, almost, once, again, along, until, above, never, today, gently, emotionally, how, once, gracefully, only, newly.

উত্তৰ:- গধুৰ, দূৰ, দূৰ, তাত, উন্মাদ, দ্ৰুত, আনকি, প্ৰায়ে, ওপৰলৈ, চমু, এতিয়া, তৎক্ষণাৎ, সংকীৰ্ণভাৱে, যথেষ্ট, স্থিৰভাৱে, স্থিৰভাৱে, এতিয়া, দ্ৰুততাৰে, তীক্ষ্ণ, পৰৱৰ্তী, প্ৰায়, আকৌ এবাৰ, ওপৰলৈ, কেতিয়াও, আজি, লাহেকৈ, আৱেগিকভাৱে, কেনেকৈ, এবাৰ, সুন্দৰভাৱে, কেৱল নতুনকৈ।



(b) Underline the adverbs in the sentences below and say what types they are.

তলৰ বাক্যসমূহত থকা adverb- বোৰৰ তলত চিন দিয়া আৰু সেইবোৰ কি কি প্ৰকাৰৰ কোৱা।


(i) Khagen quickly grasped the situation.

(ঝ) খগেনে পৰিস্থিতি সোনকালে বুজি পালে।

Ans: Khagen quickly grasped the situation. (Adverb of manner)

উত্তৰঃ খগেনে সোনকালে পৰিস্থিতি বুজি পালে। (পদ্ধতিৰ বিভক্তি)


(ii) He will stay here.

(ii) তেওঁ ইয়াতে থাকিব।

Ans: He will stay here. (Adverb of place or position)

উত্তৰঃ তেওঁ ইয়াতে থাকিব। (স্থান বা অৱস্থানৰ বিভক্তি)


(iii) The civil authorities at Demow had to be informed immediately.

(iii) ডেম’ৰ অসামৰিক কৰ্তৃপক্ষক তৎক্ষণাত অৱগত কৰিবলগীয়া হৈছিল।

Ans: Immediately ( Adverb of manner)

উত্তৰঃ লগে লগে ( পদ্ধতিৰ বিভক্তি)


(iv) He had done it already.

(iv) তেওঁ ইতিমধ্যে কৰিছিল।

Ans: already

উত্তৰ: ইতিমধ্যে


(v) He is strong enough to steer the raft.

(v) তেওঁ ৰাফ্টখন চলাব পৰাকৈ শক্তিশালী।

Ans: enough

উত্তৰ: যথেষ্ট


(vi) Since when has the doctor been stranded?

(vi) চিকিৎসকজন কেতিয়াৰ পৰা আবদ্ধ হৈ আছে?

Ans: since  and when

উত্তৰ: যেতিয়াৰ পৰা আৰু কেতিয়া


Vii) Moni Baidew is to afraid to board the boat.

Vii) মণি বাইদেউ নাওত উঠিবলৈ ভয় কৰিব লাগে।

Ans: too

উত্তৰ:



6) (a) A large number of words in English begin with two or three consonants. Many such words being with the consonant ‘s’ followed by one or two other consonants. Practise saying aloud these words beginning with the sound /s/.

ইংৰাজীত বৃহৎ সংখ্যক শব্দ দুটা বা তিনিটা ব্যঞ্জনবৰ্ণৰে আৰম্ভ হয়। এনে বহুতো শব্দ ব্যঞ্জনবৰ্ণৰ সৈতে আৰু তাৰ পিছত আন এটা বা দুটা ব্যঞ্জনবৰ্ণ। শব্দ /চ/ ৰ পৰা আৰম্ভ কৰি এই শব্দবোৰ ডাঙৰকৈ কোৱাৰ অভ্যাস কৰক।

Speak, steered, spade, space, stand, smile, school, stranded, stitch, stare, stretch, steered, smoke, smooth, scared, smell, style, stream, strike, steadily, strong, spring, straight, spectacled.

কথা কওঁক, চালিত, ইশকাপন, স্থান, ষ্টেণ্ড, হাঁহি, স্কুল, আৱদ্ধ, চিলাই, চাওঁক, প্ৰসাৰিত, চালনা, ধোঁৱা, মসৃণ, ভয় খোৱা, গোন্ধ, ষ্টাইল, স্ট্ৰিম, ষ্ট্ৰাইক, স্থিৰভাৱে, শক্তিশালী, বসন্ত, পোন, চশমা।

(b) Which of the words given in the box in Activity 6 (a) can you find in the lesson ? Read aloud the sentences that contain the words. Then make five sentences with any five words from the box and practise reading them aloun.

কাৰ্যকলাপ 6 (ক)ত বাকচটোত দিয়া কোনটো শব্দ আপুনি পাঠটোত পাব পাৰে? শব্দবোৰ থকা বাক্যবোৰ ডাঙৰকৈ পঢ়ক। তাৰ পিছত বাকচৰ পৰা যিকোনো পাঁচটা শব্দৰে পাঁচটা বাক্য বনাওক আৰু সেইবোৰ পঢ়াৰ অভ্যাস কৰক।

Ans:- 
(i) Smile – She smiled at me.
হাঁহি – তাই মোৰ ফালে চাই হাঁহিলে।

(ii) School – This is our school.
বিদ্যালয় – এইখন আমাৰ বিদ্যালয়।

(iii) Scared – She scared to step into the boat.
ভয় খাইছে – তাই নাওখনত ভৰি দিবলৈ ভয় খাইছে।

(iv) Stream – There is a stream near our village.
স্ট্ৰিম – আমাৰ গাওঁৰ ওচৰত এটা সোঁত আছে।

(v) Steered – Khagen steered the boat.
চালিত – খাগেনে নাওখন চলাই ছিল।



7) Work in groups to marke five sentences with the word cards. Your sentences should match the events in the story. You may use a card more than once. After you’re done, read out the sentences. One is done for you.

কাৰ্ড শব্দটোৰ সৈতে পাঁচটা বাক্য চিহ্নিত কৰিবলৈ গোটত কাম কৰক। আপোনাৰ বাক্যবোৰ কাহিনীটোৰ ঘটনাবোৰৰ সৈতে মিলা উচিত। আপুনি একাধিকবাৰ কাৰ্ড এখন ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে। আপোনাৰ কাম সম্পূৰ্ণ হোৱাৰ পিছত, বাক্যবোৰ পঢ়ক। এটা আপোনাৰ বাবে কৰা হৈছে।


That, morning, a, loud, roar, alerted, the, riverside, villagers.

সেই, ৰাতিপুৱা, এটা, ডাঙৰ, গৰ্জন, সতৰ্ক, নদীৰ পাৰ, গাওঁবাসী।


Ans:-

(i) Half an hour later the boat reached the doctor’s house.
আধা ঘণ্টাপিছত নাওখন চিকিৎসকৰ ঘৰত উপস্থিত হৈছিল।

(ii) Thet morning a loud roar alerted the riverside villagers.
থেট ৰাতিপুৱা এটা ডাঙৰ গৰ্জনে নদীৰ পাৰত থকা গাওঁবাসীসকলক সতৰ্ক কৰি দিছিল।

(iii) They steered the boat.
তেওঁলোকে নাওখন চলাই ছিল।

(iv) They reached the doctor’s house.
তেওঁলোক চিকিৎসকৰ ঘৰত উপস্থিত হৈছিল।

(v) They got the boat.
তেওঁলোকে নাওখন পাইছিল।



8) (a) Read this news item carefully :
এই বাতৰিটো মনোযোগেৰে পঢ়ক:

Two die in Assam floods

Anil Nagar, July 16 : Two persons, a man and a woman were drowned in a devastating flood caused by heavy rains in Anil Nagar, Kamrup district, Assam. Most of the flood affected people were however rescued and taken to the relief camps. The district administration sought the help of paramilitary forces in the rescue operation. Many NGOs also offered their help in the operation.

অসমৰ বানপানীত দুজনৰ মৃত্যু

অনিল নগৰ, ১৬ জুলাইঃ অসমৰ কামৰূপ জিলাৰ অনিল নগৰত ধাৰাসাৰ বৰষুণৰ ফলত হোৱা প্ৰলয়ংকৰী বানপানীত দুজন ব্যক্তি, এজন পুৰুষ আৰু এগৰাকী মহিলা ডুবি যায়। বানপীড়িত লোকসকলৰ বেছিভাগক অৱশ্যে উদ্ধাৰ কৰা হৈছিল আৰু সাহায্য শিবিৰলৈ লৈ যোৱা হৈছিল। জিলা প্ৰশাসনে উদ্ধাৰ অভিযানত অৰ্ধসামৰিক বাহিনীৰ সহায় বিচাৰিছিল। বহুতো বেচৰকাৰী সংগঠনেও অভিযানটোত তেওঁলোকৰ সহায় আগবঢ়াইছিল।

(b) Look at the kinds of information that are mentioned in the news item and find answers to the following questions :

বাতৰি টোত উল্লেখ কৰা তথ্যবোৰ চাওক আৰু নিম্নলিখিত প্ৰশ্নবোৰৰ উত্তৰ বিচাৰক:


(i) Where did the flood occur ?
বানপানী ক'ত হৈছিল?

Ans:- The flood occurred in Anil Nagar, Kamrup district, Assam.
উত্তৰ: অসমৰ কামৰূপ জিলাৰ অনিল নগৰত বানপানীৰ সৃষ্টি হয়।


(ii) How many people died in the flood ?
বানপানীত কিমান জন লোকৰ মৃত্যু হৈছিল?

Ans:- Two.
উত্তৰ: দুই।


(iii) Where were the flood affected people taken to ?
বানপীড়িত লোকসকলক ক'লৈ লৈ যোৱা হৈছিল?

Ans:- The flood affected people were taken to the relief camps.
উত্তৰ: বানপীড়িত লোকসকলক সাহায্য শিবিৰলৈ লৈ যোৱা হৈছিল


(iv) Who helped the flood affected people ?
বানপীড়িত লোকসকলক কোনে সহায় কৰিছিল?

Ans:- Paramilitary forces helped the flood affected people.
উত্তৰ: অৰ্ধসামৰিক বাহিনীয়ে বানপীড়িত লোকসকলক সহায় কৰিছিল।



(c) Imagine you are Khagen. Working with your partner, write a newspaper report on the floods and how they affected the lives of the people in your village and the neighbouring villages.

কল্পনা কৰক আপুনি খগেন। আপোনাৰ সঙ্গীৰ সৈতে কাম কৰি, বানপানী আৰু সেইবোৰে আপোনাৰ গাওঁ আৰু চুবুৰীয়া গাওঁবোৰৰ লোকসকলৰ জীৱন কেনেদৰে প্ৰভাৱিত কৰিছিল সেই বিষয়ে বাতৰি কাকতৰ প্ৰতিবেদন এখন লিখক।

Your report should include the following :
আপোনাৰ প্ৰতিবেদনত নিম্নলিখিতবোৰ অন্তৰ্ভুক্ত থাকিব লাগিব:

(i) The headline
শিৰোনাম

(ii) The dateline
 তাৰিখৰেখা

(iii) Where and how the floods occurred
 বানপানী ক'ত আৰু কেনেকৈ হৈছিল

(iv) Damages caused to life and property
জীৱন আৰু সম্পত্তিৰ ক্ষতি

(v) How the people of the village responded to the crisis
গাওঁখনৰ মানুহে সংকটটোৰ প্ৰতি কেনেদৰে সঁহাৰি দিছিল

(vi) How rescue operations were carried out
 উদ্ধাৰ অভিযান কেনেদৰে সম্পন্ন কৰা হৈছিল

(vii) Where relief camps were set up
য'ত সাহায্য শিবিৰ স্থাপন কৰা হৈছিল

(viii) How many people were shifted to the relief camps
কিমান জন লোকক সাহায্য শিবিৰলৈ স্থানান্তৰ কৰা হৈছিল

(ix) What steps the government took to provide relief and rehabilitation to the people
 জনসাধাৰণক সকাহ আৰু পুনৰ্সংস্থাপন প্ৰদান কৰিবলৈ চৰকাৰে কি পদক্ষেপ লৈছিল

Use information given in the lesson to complete your report.
আপোনাৰ প্ৰতিবেদন সম্পূৰ্ণ কৰিবলৈ পাঠত দিয়া তথ্য ব্যৱহাৰ কৰক।

Ans:- Flood in Panidihing

Panidihing, July 5 : A devastating flood caused due to continuous rain and overflowing of the Brahmaputra occured at the village of Chitolia. The breaching of embankment paniced the people who huddled on to the housetops. Villagers from nearby villages rushed to help the flood affected people. They carried out the rescue operation with the help of rafts and boats. The civil authority opened relief cemp at the nearest high school. Nearly 2000 people were shifted to the relief camp. Damage of property was huge. The government provided relief material and declared Rs.10000/- ex- gration to each flood affected family.

উত্তৰ: পানীদিহিঙত বানপানী

পানীদিহিং, ৫ জুলাইঃ চিতোলিয়া গাঁৱত ধাৰাবাহিক বৰষুণ আৰু ব্ৰহ্মপুত্ৰউপচি পৰাৰ ফলত হোৱা এক প্ৰলয়ংকৰী বানপানী সংঘটিত হয়। বেষ্টনী ভাঙি যোৱাটোৱে ঘৰৰ শীৰ্ষত জটলা কৰা লোকসকলক আতংকিত কৰি তুলিছিল। ওচৰৰ গাওঁবোৰৰ গাওঁবাসীয়ে বানপীড়িত লোকসকলক সহায় কৰিবলৈ দৌৰি গৈছিল। তেওঁলোকে ভেলা আৰু নাওৰ সহায়ত উদ্ধাৰ অভিযান চলাইছিল। অসামৰিক কৰ্তৃপক্ষই নিকটতম উচ্চ বিদ্যালয়ত ৰিলিফ চেম্প খুলিছিল। প্ৰায় ২০০০ লোকক সাহায্য শিবিৰলৈ স্থানান্তৰিত কৰা হৈছিল। সম্পত্তিৰ ক্ষতি বৃহৎ আছিল। চৰকাৰে সাহায্য সামগ্ৰী প্ৰদান কৰে আৰু প্ৰতিটো বানপীড়িত পৰিয়ালক 10000/- টকাৰ প্ৰাক্তন গ্ৰেচন ঘোষণা কৰে।



9) What would you have done if you were   khagen? Write a diary entry describing your experience and actions on the day the floods occurred in your village. Use the information from the main text to write your entry. Your diary page  may include the following points:

খগেন হ'লে আপুনি কি কৰিলেহেঁতেন? আপোনাৰ গাঁৱত বানপানী হোৱাৰ দিনা আপোনাৰ অভিজ্ঞতা আৰু কাৰ্যবোৰ বৰ্ণনা কৰি ডায়েৰী প্ৰবিষ্টি এখন লিখক। আপোনাৰ প্ৰবিষ্টি লিখিবলৈ মুখ্য পাঠৰ পৰা তথ্য ব্যৱহাৰ কৰক। আপোনাৰ ডায়েৰী পৃষ্ঠাত নিম্নলিখিত বিষয়বোৰ অন্তৰ্ভুক্ত থাকিব পাৰে:

(i) Date and time of making the entry
প্ৰবিষ্টি কৰাৰ তাৰিখ আৰু সময়

(ii) How you alerted the people about the
আপুনি লোকসকলক কেনেদৰে সতৰ্ক কৰিছিল

(iii) What steps you took to help your family and people of the village ( including alerting the civil authorities )
আপোনাৰ পৰিয়াল আৰু গাওঁখনৰ লোকসকলক সহায় কৰিবলৈ আপুনি কি পদক্ষেপ লৈছিল (অসামৰিক কৰ্তৃপক্ষক সতৰ্ক কৰাসহ)

Ans:-   July 5, 2019

Dear Diary

            My sixth sense asked me to alert the people of our village as it had been raining incessantly and the embankment was about to breach. Finally, it breached and left the villages face a devastating flood. With the help of my friends I tried my best to help the flood victims and informed the Civil authority to take measures to manage the disaster. After hard work in difficult situation my heart felt a bit of peace as I could stand by the people in the time of their need.

উত্তৰ: জুলাই 5, 2019

মৰমৰ ডায়েৰী

           মোৰ ষষ্ঠ ইন্দ্ৰিয়ই মোক আমাৰ গাওঁখনৰ লোকসকলক সতৰ্ক কৰিবলৈ কৈছিল কিয়নো নিৰন্তৰ বৰষুণ হৈ আছিল আৰু বেষ্টনীটো ভাঙিবলৈ ওলাইছিল। অৱশেষত, ই ভাঙি পৰিছিল আৰু গাওঁবোৰক এক প্ৰলয়ংকৰী বানপানীৰ সন্মুখীন হৈছিল। মোৰ বন্ধুবৰ্গৰ সহায়ত মই বানপীড়িতসকলক সহায় কৰিবলৈ যথাসাধ্য চেষ্টা কৰিছিলো আৰু অসামৰিক কৰ্তৃপক্ষক দুৰ্যোগটো নিয়ন্ত্ৰণ ৰখাৰ বাবে ব্যৱস্থা ল'বলৈ অৱগত কৰিছিলো। কঠিন পৰিস্থিতিত কঠোৰ পৰিশ্ৰমৰ পিছত মোৰ হৃদয়ে অলপ শান্তি অনুভৱ কৰিছিল যিহেতু মই তেওঁলোকৰ প্ৰয়োজনৰ সময়ত মানুহৰ কাষত থিয় দিব পাৰিছিলো।



10) Project work:
Imagine your village has been inundated by the flood waters of the Brahmaputra. Discuss in your group what steps you will take as volunteers to provide relief to the flood victims of your village. Draw up a plan of action.

 প্ৰকল্পৰ কাম:
কল্পনা কৰক যে আপোনাৰ গাওঁখন ব্ৰহ্মপুত্ৰৰ বানপানীৰ দ্বাৰা প্লাবিত হৈছে। আপোনাৰ গাওঁৰ বানপীড়িতসকলক সকাহ দিবলৈ স্বেচ্ছাসেৱক হিচাপে আপুনি কি পদক্ষেপ ল'ব আপোনাৰ গোটত আলোচনা কৰক। কাৰ্যৰ পৰিকল্পনা এটা প্ৰস্তুত কৰক।

The plan of action may include the following.
কাৰ্যপৰিকল্পনাত নিম্নলিখিতবোৰ অন্তৰ্ভুক্ত থাকিব পাৰে।


a) Collecting donations for the flood affected people, including clothes, food and other items of daily use
বানপীড়িত লোকসকলৰ বাবে অনুদান সংগ্ৰহ কৰা, যাৰ ভিতৰত আছে কাপোৰ, খাদ্য আৰু দৈনন্দিন ব্যৱহাৰৰ অন্যান্য সামগ্ৰী

b) Writing to various NGOs for help
সহায়ৰ বাবে বিভিন্ন বেচৰকাৰী সংগঠনলৈ লিখা

c) Writing to civil authorities for aid, on behalf of different individual victims and so on
 সহায়ৰ বাবে অসামৰিক কৰ্তৃপক্ষলৈ লিখা, বিভিন্ন ব্যক্তিগত ভুক্তভোগীৰ হৈ ইত্যাদি

d) Giving company to the affected children and the elderly victims
ক্ষতিগ্ৰস্ত শিশু আৰু বৃদ্ধ ভুক্তভোগীসকলক সঙ্গ দিয়া

e) Providing first aid to the flood affected people
বানপীড়িত লোকসকলক প্ৰাথমিক চিকিৎসা প্ৰদান কৰা

Ans:- A group discussion was held and the following plan of our village:-
উত্তৰ: এক গোট আলোচনা অনুষ্ঠিত হৈছিল আৰু আমাৰ গাওঁখনৰ নিম্নলিখিত পৰিকল্পনা:-

a) Fund will be collected. Clothes, food items and other items of daily use will also be collected.
পুঁজি সংগ্ৰহ কৰা হ'ব। কাপোৰ, খাদ্য সামগ্ৰী আৰু দৈনন্দিন ব্যৱহাৰৰ অন্যান্য সামগ্ৰীও সংগ্ৰহ কৰা হ'ব।

b) NGOs will be informed and asked to render their help.
বেচৰকাৰী সংগঠনসমূহক অৱগত কৰা হ'ব আৰু তেওঁলোকৰ সহায় আগবঢ়াবলৈ কোৱা হ'ব।

c) Civil authorities will be informed for providing relief and rehabilitation to the flood affected people.
বানপীড়িত লোকসকলক সাহায্য আৰু পুনৰ্সংস্থাপন ৰখাৰ বাবে অসামৰিক কৰ্তৃপক্ষক অৱগত কৰা হ'ব।

d) Direct help to the affected children and elderly persons will be provided by us.
ক্ষতিগ্ৰস্ত শিশু আৰু বৃদ্ধ লোকসকলক পোনপটীয়া সহায় আমাৰ দ্বাৰা প্ৰদান কৰা হ'ব।

e) To arrange medical facility to the people.
লোকসকলক চিকিৎসা সুবিধাৰ ব্যৱস্থা কৰা।



11) Prepare a notice to be hung on your school noticeboard informing the students about a free health camp to help the flood victims.

 বানপীড়িতসকলক সহায় কৰিবলৈ শিক্ষাৰ্থীসকলক বিনামূলীয়া স্বাস্থ্য শিবিৰৰ বিষয়ে অৱগত কৰি আপোনাৰ বিদ্যালয়ৰ জাননীবোৰ্ডত টাঙি ৰাখিবলৈ এখন জাননী প্ৰস্তুত কৰক।

Ans:-                       NOTICE

It is for information to all students of our school that a free health camp is arranged at our school on August 5 to help the flood victims of our village. Everyone is asked to render possible help for the successful implementation of the programme.

Ranjan Choudhury

General Secretary

Students’ Union


উত্তৰ:  জাননী

আমাৰ বিদ্যালয়ৰ সকলো শিক্ষাৰ্থীক তথ্য দিয়াৰ বাবেই আমাৰ গাওঁখনৰ বানপীড়িতসকলক সহায় কৰিবলৈ ৫ আগষ্টত আমাৰ বিদ্যালয়ত এটা বিনামূলীয়া স্বাস্থ্য শিবিৰৰ ব্যৱস্থা কৰা হয়। কাৰ্যসূচীটোৰ সফল ৰূপায়ণৰ বাবে সকলোকে সাম্ভাব্য সহায় আগবঢ়াবলৈ কোৱা হৈছে।

ৰঞ্জন চৌধুৰী

সাধাৰণ সম্পাদক

ছাত্ৰ সন্থা


Conclusion:(উপসংহাৰ)

মই আশা কৰো যে এই পোষ্টৰ জৰিয়তে ছাত্ৰ-ছাত্ৰী সকলৰ বহুত উপকাৰ হৈছে আৰু এই বিষয়টো যদি আপোনাৰ কামত আহিছে, তেন্তে আপুনি আপোনাৰ বন্ধুবৰ্গৰ সৈতে Share কৰিবলৈ পাহৰি নাযাব।


FAQ

Questions: Where can I get Assam SCERT Board Class 8 English Recommendation Chapter?
Answers: You can find SaraAxom Assam SCERT Board Class 8 English Suggestion Chapter. The answer to each textbook question is to help learners understand and learn the language faster.

Questions: What is the best site to get Assam SCERT Board Class 8 English solutions?
Answers: SaraAxom is a truly and qualified reliable place that provides reliable information
Assam SCERT Board Class 8 English Solution

Questions: How can students use the solutions for exam preparation?
Answers: Students can use the following solutions
  • Students can use solutions to modify the curriculum.
  • Students can use it to make notes during the study
  • Students can use solutions to understand the concepts and complete the course

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad

Subscribe Us