Type Here to Get Search Results !

SCERT Class 8 English Chapter 4: Dokchoy learns about the panchayat All Questions & Answers। অষ্টম শ্ৰেণী ইংৰাজী অধ্যায় ৪ ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ

SCERT Class 8 English Chapter 4: Dokchoy learns about the panchayat All Questions & Answers। অষ্টম শ্ৰেণী ইংৰাজী অধ্যায় ৪ ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ

Class 8 English Questions Answers। SCERT: মৰমৰ ছাত্ৰ-ছাত্ৰী সকল, SaraAxom.in লৈ তোমালোকক স্বাগতম, আজি এই প্ৰবন্ধটোত, আমি অষ্টম শ্ৰেণীৰ SCERT শিক্ষাৰ্থীসকলৰ বাবে অতি লাগতিয়াল কিছুমান প্ৰশ্নৰ উত্তৰ লৈ আহিছো। যদি আপুনি গুগলত অষ্টম শ্ৰেণীৰ ইংৰাজী প্ৰশ্নৰ উত্তৰ বিচাৰি আছে তেন্তে আপুনি সঠিক ৱেবছাইটত আহিছে ইয়াত আমি অষ্টম শ্ৰেণীৰ ইংৰাজী প্ৰবন্ধৰ চতুৰ্থ অধ্যায়ৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ তলত বহলাই প্ৰদান কৰিছো।

Chapter 4:

Dokchoy learns about the panchayat


1) Here are some words from the text and their meanings. Test your understanding by matching the words on the left with their meanings on the right.
1) ইয়াত পাঠ আৰু সেইবোৰৰ অৰ্থৰ পৰা কিছুমান শব্দ দিয়া হৈছে। বাওঁফালৰ শব্দবোৰ সোঁফালে থকা অৰ্থৰ সৈতে মিলাই আপোনাৰ বুজাবুজি পৰীক্ষা কৰক।

a) Institution – manner of governing or ruling.
ক) প্ৰতিষ্ঠান – শাসন বা শাসনৰ পদ্ধতি।

b) Elections – angry dispute, unfriendly relations with someone.
খ) নিৰ্বাচন – খঙাল বিবাদ, কাৰোবাৰ সৈতে বন্ধুত্বহীন সম্পৰ্ক।

c) Sincerity – organisation or society.
গ) আন্তৰিকতা – সংগঠন বা সমাজ।

d) Differently abled – the exercise through which we vote for new leaders.
ঘ) বেলেগ ধৰণে সক্ষম – যি অনুশীলনৰ জৰিয়তে আমি নতুন নেতাসকলক ভোট দিওঁ।

e) Schemes – the money citizens of a country have to pay the government to help it do different kinds of work.
ঙ) আঁচনি – এখন দেশৰ নাগৰিকে চৰকাৰক বিভিন্ন ধৰণৰ কাম কৰাত সহায় কৰিবলৈ পৰিশোধ কৰিব লাগিব।

f) Substantial – plans.
চ) যথেষ্ট – পৰিকল্পনা।

g) Rural – large in size or amount.
ছ) গ্ৰাম্য – আকাৰ বা পৰিমাণত ডাঙৰ।

h) Tax – relating to a village or the countryside.
জ) কৰ – এখন গাওঁ বা গ্ৰাম্যঅঞ্চলৰ সৈতে সম্পৰ্কিত।

i) Quarrel – having a physical or mental condition that makes it difficult for a person to do all the work that other people do.
ঝ) কাজিয়া – শাৰীৰিক বা মানসিক অৱস্থা থকা যাৰ ফলত এজন ব্যক্তিয়ে আন লোকৰ সকলো কাম কৰাকঠিন হৈ পৰে।

j) Governance – devotion to a purpose.
ঞ) শাসন – এটা উদ্দেশ্যৰ প্ৰতি ভক্তি।

Ans:-
উত্তৰ:-

a) Institution – organisation or society.
ক) প্ৰতিষ্ঠান – সংগঠন বা সমাজ।

b) Elections – the exercise through which we vote for new leaders.
খ) নিৰ্বাচন – যি অনুশীলনৰ জৰিয়তে আমি নতুন নেতাসকলক ভোট দিওঁ।

c) Sincerity – devotion to a purpose.
গ) আন্তৰিকতা – এটা উদ্দেশ্যৰ প্ৰতি ভক্তি।

d) Differently abled – having a physical or mental condition that makes it difficult for a person to do all the work that other people do.
ঘ) বেলেগ ধৰণে সক্ষম – শাৰীৰিক বা মানসিক স্থিতি থকা যাৰ ফলত এজন ব্যক্তিয়ে আন লোকৰ সকলো কাম কৰাকঠিন হৈ পৰে।

e) Schemes – plans.
ঙ) আঁচনি – পৰিকল্পনা।

f) Substantial – large in size or amount.
চ) যথেষ্ট – আকাৰ বা পৰিমাণত ডাঙৰ।

g) Rural – relating to a village or the countryside.
ছ) গ্ৰাম্য – এখন গাওঁ বা গ্ৰাম্যঅঞ্চলৰ সৈতে সম্পৰ্কিত।

h) Tax – the money citizens of a country have to pay the government to help it do different kinds of work.
জ) কৰ – এখন দেশৰ নাগৰিকে চৰকাৰক বিভিন্ন ধৰণৰ কাম কৰাত সহায় কৰিবলৈ পৰিশোধ কৰিব লাগিব।

i) Quarrel – angry dispute, unfriendly relations with someone.
ঝ) কাজিয়া – খঙাল বিবাদ, কাৰোবাৰ সৈতে বন্ধুত্বহীন সম্পৰ্ক।

j) Governance – manner of governing or ruling.
ঞ) শাসন – শাসন বা শাসনৰ পদ্ধতি।



2) Complete the following sentences with information from the text :
2) পাঠৰ পৰা তথ্যৰ সৈতে নিম্নলিখিত বাক্যবোৰ সম্পূৰ্ণ কৰক:

a) Dokchory studies in Class …………………………….
ক) ডকচোৰীয়ে শ্ৰেণীত অধ্যয়ন কৰে....

Ans:- VIII.
উত্তৰ:- অষ্টম।

b) The name of her school is ………………………………….
খ) তাইৰ বিদ্যালয়ৰ নাম হৈছে ......

Ans:- Disangmuk Janajati High School.
উত্তৰ:- দিচাংমুক জনজাতি উচ্চ বিদ্যালয়।

c) Her father’s name is …………………………………….
গ) তাইৰ দেউতাকৰ নাম .......

Ans:- Konke Mili.
উত্তৰ:- কঙ্কে মিলি।

d) He works in the …………………………………..
 ঘ) তেওঁ ইয়াত কাম কৰে................

Ans:- Panchayat .
উত্তৰ:- পঞ্চায়ত ।

e) Dokchory goes to school by ………………………………….
ঙ) ডকচোৰী বিদ্যালয়লৈ যায় .

Ans:- Bicycle.
উত্তৰ:- চাইকেল।

f) She loves the ride because she ……………………………………..
চ) তাই যাত্ৰাটো ভাল পায় কাৰণ তাই .

Ans:- Gets to know new things everyday.
উত্তৰ:- প্ৰতিদিনে নতুন কথা জানিব পাৰে।

g) To contest the Panchayat elections, one has to be ……………………………………… years old.
ছ) পঞ্চায়ত নিৰ্বাচনত প্ৰতিদ্বন্দিতা কৰিবলৈ, এজন হ'ব লাগিব.. বছৰ পুৰণি।

And:- 21.
উত্তৰ:-  21


3) Answer the following questions to understand the text better :
3) পাঠটো ভালদৰে বুজিবলৈ নিম্নলিখিত প্ৰশ্নবোৰৰ উত্তৰ দিয়ক:

a) What was the meaning of Panchayat long ago ?
ক) পঞ্চায়তৰ অৰ্থ বহু আগতে কি আছিল?

Ans:- Long ago, Panchayat meant a system of governance by five elderly men called Panch Gramin Pramukh.
উত্তৰ:- বহু আগতে, পঞ্চায়তৰ অৰ্থ আছিল পঞ্চ গ্ৰামীণ প্ৰমুখ নামৰ পাঁচজন বৃদ্ধ লোকৰ দ্বাৰা শাসন ব্যৱস্থা।

b) What is the meaning of Panchayat now ?
খ) পঞ্চায়তৰ অৰ্থ এতিয়া কি?

Ans:- Nowadays a Panchayat is an institution constituted by elected members. It is responsible for the development of villages.
উত্তৰ:- আজিকালি পঞ্চায়ত হৈছে নিৰ্বাচিত সদস্যসকলৰ দ্বাৰা গঠিত এক প্ৰতিষ্ঠান। ই গাওঁবোৰৰ বিকাশৰ বাবে দায়বদ্ধ।

c) What kind of work is done by the Panchayat ?
গ) পঞ্চায়তে কেনে ধৰণৰ কাম কৰে?

Ans:- The Panchayat builds and repairs roads, bridges, houses for the poor people and so on.
উত্তৰ:- পঞ্চায়তে দৰিদ্ৰ লোকসকলৰ বাবে ৰাস্তা, দলং, ঘৰ আদি নিৰ্মাণ আৰু মেৰামতি কৰে।

d) From where does the Panchayat get money to perform all its work ?
ঘ) পঞ্চায়তে ইয়াৰ সকলো কাম সম্পাদন কৰিবলৈ ক'ৰ পৰা ধন লাভ কৰে?

Ans:- The Panchayat raises a little money from taxes and it gets an annual grant from the Panchayat and Rural Development Department of the government. The local MLA and Ministers also contribute.
উত্তৰ:- পঞ্চায়তে কৰৰ পৰা অলপ ধন সংগ্ৰহ কৰে আৰু ই চৰকাৰৰ পঞ্চায়ত আৰু গ্ৰামোন্নয়ন বিভাগৰ পৰা বাৰ্ষিক অনুদান লাভ কৰে। স্থানীয় বিধায়ক আৰু মন্ত্ৰীসকলেও অৱদান আগবঢ়ায়।

e) How did the Panchayat help Dhaniram ?
ঙ) পঞ্চায়তে ধনীৰামক কেনেদৰে সহায় কৰিছিল?

Ans:- The Panchayat helped Dhaniram by providing him with a house.
উত্তৰ:- পঞ্চায়তে ধনীৰামক এটা ঘৰ প্ৰদান কৰি সহায় কৰিছিল।

f) How did Dhaniram spend the cold December nights ?
চ) ধনীৰামে ডিচেম্বৰৰ ঠাণ্ডা ৰাতিবোৰ কেনেকৈ কটাইছিল?

Ans:- Dhaniram spent the cold December nights on the open veranda of the school.
উত্তৰ:- ধনীৰামে ডিচেম্বৰৰ ঠাণ্ডা ৰাতিবোৰ বিদ্যালয়ৰ মুকলি বাৰাণ্ডাত কটাইছিল।



4) You have just read about Panchayat. Using information from the lesson, fill in the table below :
4) আপুনি এইমাত্ৰ পঞ্চায়তৰ বিষয়ে পঢ়িছে। পাঠৰ পৰা তথ্য ব্যৱহাৰ কৰি, তলৰ তালিকাখন পূৰণ কৰক:

The Panchayat
পঞ্চায়ত

a) Meaning :-
ক) অৰ্থ :-

b) Minimum age to contest :-
খ) প্ৰতিদ্বন্দিতা কৰিবলৈ নিম্নতম বয়স :-

c) Powers of a Panchayat :-
গ) পঞ্চায়ত এখনৰ ক্ষমতা :-

d) Kinds of work a Panchayat does :-
ঘ) পঞ্চায়তে কৰা কামৰ প্ৰকাৰ :-

e) Sources of money :-
ঙ) ধনৰ উৎস :-

Ans:- 
উত্তৰ:- 

a) Meaning :- The Panchayat is an institution constituted by elected members. It is responsible for the development of villages.
ক) অৰ্থ :- পঞ্চায়ত হৈছে নিৰ্বাচিত সদস্যসকলৰ দ্বাৰা গঠিত এক প্ৰতিষ্ঠান। ই গাওঁবোৰৰ বিকাশৰ বাবে দায়বদ্ধ।

b) Minimum age to contest :- 21
খ) প্ৰতিদ্বন্দিতা কৰিবলৈ নিম্নতম বয়স :- 21

c) Powers of a Panchayat :- The Panchayat raises taxex and does development work for the locality.
গ) পঞ্চায়ত এখনৰ ক্ষমতা :- পঞ্চায়তে টেক্সেক্স বৃদ্ধি কৰে আৰু স্থানীয় লোকসকলৰ বাবে উন্নয়নমূলক কাম কৰে।

d) Kinds of work a Panchayat does :- A Panchayat builds and repairs roads, bridges, houses for the poor and so on.
ঘ) পঞ্চায়তে কৰা প্ৰকাৰৰ কাম:- পঞ্চায়তে দৰিদ্ৰ লোকসকলৰ বাবে ৰাস্তা, দলং, ঘৰ আদি নিৰ্মাণ আৰু মেৰামতি কৰে।

e) Sources of money :- Taxes on vehicles, river ghats, bazars and boats, etc and grant from the Panchayat and Rural Development Department of the government.
ঙ) ধনৰ উৎস :- বাহন, নদী ঘাট, বজাৰ আৰু নাও আদিৰ ওপৰত কৰ আৰু চৰকাৰৰ পঞ্চায়ত আৰু গ্ৰামোন্নয়ন বিভাগৰ পৰা অনুদান।



5) The morning assembly of Disangmukh Janajati High School begins at 8.45 every day. Each student of the school has to deliver a speech according to a roster prepared by the school authorities.
5) দিচাংমুখ জনজাতি উচ্চ বিদ্যালয়ৰ ৰাতিপুৱা বিধানসভা প্ৰতিদিনে 8.45 বজাত আৰম্ভ হয়। বিদ্যালয়ৰ প্ৰতিজন শিক্ষাৰ্থীয়ে বিদ্যালয় কৰ্তৃপক্ষৰ দ্বাৰা প্ৰস্তুত কৰা ৰোষ্টাৰ অনুসৰি ভাষণ দিব লাগিব।

When Dokchory’s turn came, she gave the following speech.
যেতিয়া ডকচোৰীৰ পাল আহিল, তাই নিম্নলিখিত ভাষণটো দিছিল।

Good morning !
সুপ্ৰভাত!

Respected Principal, teachers, parents and my dear friends. I am Dokchory. Today I am going to talk about the Father of our nation, Mahatma Gandhi, who is also known as Bapu. His full name is Mohandas Karamchand Gandhi. Gandhiji was born on 2 October, 1869 Porbandar, Gujarat in India. He was a great freedom fighter who led India in its fight against the British rule. Gandhiji died on 30 January, 1948. His life story is a source of inspiration for all of us.
সন্মানীয় অধ্যক্ষ, শিক্ষক, অভিভাৱক আৰু মোৰ মৰমৰ বন্ধুসকল। মই ডকচোৰী। আজি মই আমাৰ ৰাষ্ট্ৰৰ পিতৃ মহাত্মা গান্ধীৰ বিষয়ে কথা পাতিম, যাক বাপু বুলিও জনা যায়। তেওঁৰ সম্পূৰ্ণ নাম মোহনদাস কৰমচান্দ গান্ধী। গান্ধীজীৰ জন্ম হৈছিল ১৮৬৯ চনৰ ২ অক্টোবৰত ভাৰতৰ গুজৰাটৰ পোৰবন্দৰত। তেওঁ এজন মহান স্বাধীনতা সংগ্ৰামী আছিল যিয়ে ব্ৰিটিছ শাসনৰ বিৰুদ্ধে যুঁজত ভাৰতক নেতৃত্ব দিছিল। ১৯৪৮ চনৰ ৩০ জানুৱাৰীত গান্ধীজীৰ মৃত্যু হয়। তেওঁৰ জীৱনকাহিনী আমাৰ সকলোৰে বাবে অনুপ্ৰেৰণাৰ উৎস।

Imagine that your turn to deliver a speech for the morning assembly is tomorrow. Prepare your own speech using Dokchory’s example, and present it in the class.
কল্পনা কৰক যে আপোনাৰ ৰাতিপুৱা সভাৰ বাবে ভাষণ দিয়াৰ পালা কাইলৈ। ডকচোৰীৰ উদাহৰণ ব্যৱহাৰ কৰি আপোনাৰ নিজৰ ভাষণ প্ৰস্তুত কৰক, আৰু ইয়াক শ্ৰেণীত উপস্থাপন কৰক।

– You teacher will ask each student to deliver the speech one by one.
– আপুনি শিক্ষকে প্ৰতিজন শিক্ষাৰ্থীক এটা এটাকৈ ভাষণ দিবলৈ ক'ব।

Ans:- Good Morning !
উত্তৰ:- শুভ ৰাতিপুৱা!

Respected Principal, teachers, parents and my dear friends. Today I am going to talk about Gopinath Bordoloi who was known as Lokapriya Gopinath Bordoloi was the first chief minister of Assam. He resisted the move to amalgate Assam with the then East Bengal and saved us from becoming Pakistan.
সন্মানীয় অধ্যক্ষ, শিক্ষক, অভিভাৱক আৰু মোৰ মৰমৰ বন্ধুসকল। আজি মই গোপীনাথ বৰদলৈৰ বিষয়ে কথা পাতিবলৈ গৈ আছোঁ যাক লোকপ্ৰিয়া গোপীনাথ বৰদলৈ বুলি জনা গৈছিল অসমৰ প্ৰথম মুখ্যমন্ত্ৰী আছিল। তেওঁ তদানীণ পূব বংগৰ সৈতে অসমক অমলগেট কৰাৰ পদক্ষেপক প্ৰতিৰোধ কৰিছিল আৰু আমাক পাকিস্তান হোৱাৰ পৰা ৰক্ষা কৰিছিল।



6) Discuss in small groups :
6) সৰু সৰু গোটত আলোচনা কৰক:

a) If you want to help the needy, would it be fine to do it immediately ? Why or why not ?
ক) যদি আপুনি দৰিদ্র লোকসকলক সহায় কৰিব বিচাৰে, তেন্তে এইটো তৎক্ষণাৎ কৰাটো ভাল হ'বনে? কিয় বা কিয় নহয়?

Ans:- It would not be fine to help the needy immediately because the need should be found out and a permanent solution should be chalked out. And for this time is necessary.
উত্তৰ:- দৰিদ্ৰ লোকসকলক তৎক্ষণাৎ সহায় কৰাটো ভাল নহ'ব কিয়নো প্ৰয়োজনীয়তা বিচাৰি উলিয়াব লাগে আৰু এক স্থায়ী সমাধান উলিয়াব লাগে। আৰু এই সময়ৰ বাবে প্ৰয়োজনীয়।

b) How would you like to help a person with special needs ? Share your ideas in your group.
খ) বিশেষ প্ৰয়োজনীয়তা থকা ব্যক্তি এজনক আপুনি কেনেদৰে সহায় কৰিব বিচাৰে? আপোনাৰ ধাৰণাবোৰ আপোনাৰ গোটত ভাগ বতৰা কৰক।

Ans:- Before helping a person with special needs we should consider his particular need. We should also see in which field the person is skilled.
উত্তৰ:- বিশেষ প্ৰয়োজনীয়তা থকা ব্যক্তি এজনক সহায় কৰাৰ আগতে আমি তেওঁৰ বিশেষ প্ৰয়োজনীয়তাবিবেচনা কৰা উচিত। আমি এইটোও চাব লাগে যে ব্যক্তিজন কোন ক্ষেত্ৰত দক্ষ।

(c) Did Konke Mili plan the right thing to help Dhaniram ? Give more suggestions.
(গ) কঙ্কে মিলিয়ে ধনীৰামক সহায় কৰিবলৈ সঠিক পৰিকল্পনা কৰিছিল নেকি? অধিক পৰামৰ্শ দিয়ক।

Ans:- Yes, Konke Mili has planned rightly. Specialists may also be engaged for their professional gain.
উত্তৰ:- হয়, কঙ্কে মিলিয়ে সঠিকপৰিকল্পনা কৰিছে। বিশেষজ্ঞসকলেও তেওঁলোকৰ পেছাদাৰী লাভৰ বাবে নিযুক্ত হ'ব পাৰে।


7) Dokchory will work for the Panchayat when she finishes school. Write a paragraph on what you will do for your village or town when you grow up.
7) ডকচোৰীয়ে স্কুল শেষ কৰিলে পঞ্চায়তৰ বাবে কাম কৰিব। আপুনি ডাঙৰ হ'লে আপোনাৰ গাওঁ বা চহৰৰ বাবে কি কৰিব তাৰ ওপৰত এটা অনুচ্ছেদ লিখক।

Ans:- When I grow up I shall try to do my best to solve the problem of flood that does great harm to our village every year.
উত্তৰ:- যেতিয়া মই ডাঙৰ হওঁ তেতিয়া মই প্ৰতি বছৰে আমাৰ গাওঁখনৰ যথেষ্ট ক্ষতি কৰা বানপানীৰ সমস্যাসমাধানৰ বাবে যথাসাধ্য চেষ্টা কৰিম।


8) In class VII you learned about Reported Speech and Reporting Verbs. In this lesson, we see more of such sentences.
8) সপ্তম শ্ৰেণীত আপুনি প্ৰতিবেদিত ভাষণ আৰু প্ৰতিবেদন ক্ৰিয়াৰ বিষয়ে শিকিছিল। এই পাঠত, আমি এনে ধৰণৰ বাক্যবোৰ অধিক দেখিবলৈ পাওঁ।

Look at this sentence from the lesson :
পাঠৰ পৰা এই বাক্যটো চাওক:

She said to her father, “What is a Panchayat ?”
তাই তাইৰ দেউতাকক ক'লে, "পঞ্চায়ত কি?"

The reported clause starts with a ‘wh’ question. Wh words are who, when, whom, whose, what, where, which, why and how. A wh-question is changed into the indirect from by using the question word at the beginning of the reported clause.
প্ৰতিবেদিত ধাৰাটো এটা 'হু' প্ৰশ্নৰ সৈতে আৰম্ভ হয়। হু শব্দবোৰ হৈছে কোন, কেতিয়া, কাক, কাৰ, কি, ক'ত, কোন, কিয় আৰু কেনেকৈ। প্ৰতিবেদিত ধাৰাটোৰ আৰম্ভণিতে প্ৰশ্ন শব্দটো ব্যৱহাৰ কৰি এটা প্ৰশ্ন পৰোক্ষলৈ সলনি কৰা হয়।

e.g. She asked her father What a Panchayat was.
যেনে তাই দেউতাকক সুধিছিল পঞ্চায়ত কি।

Let’s practise changing other questions into the reported from :
আন প্ৰশ্নবোৰ ৰ পৰা প্ৰতিবেদিত লৈ সলনি কৰাৰ অভ্যাস কৰোঁ আহক:

a) She said to her father, “What kind of work do you do ?”
ক) তাই তাইৰ দেউতাকক কৈছিল, "আপুনি কেনে ধৰণৰ কাম কৰে?"

Ans:- She asked her father What kind of work he did.
উত্তৰ:- তাই তাইৰ দেউতাকক সুধিছিল তেওঁ কেনে ধৰণৰ কাম কৰিছিল।

b) She said to her father, “Where do you get all the money from ?”
খ) তাই তাইৰ দেউতাকক কৈছিল, "আপুনি সকলো টকা ক'ৰ পৰা পাব?"

Ans:- She asked her father Where they got all the money from.
উত্তৰ:- তাই তাইৰ দেউতাকক সুধিছিল যে তেওঁলোকে সকলো টকা ক'ৰ পৰা পাইছিল।

c) She said to her father, “Is that enough to do so much work ?”
গ) তাই তাইৰ দেউতাকক কৈছিল, "ইমান কাম কৰিবলৈ ই যথেষ্ট নেকি?"

Ans:- She asked her father if that was enough to do so much work.
উত্তৰ:- তাই তাইৰ দেউতাকক সুধিছিল যে ইমান কাম কৰিবলৈ ই যথেষ্ট নেকি।

d) She asked him, “Why don’t you build a house for poor Dhaniram ?”
ঘ) তাই তেওঁক সুধিছিল, "আপুনি দৰিদ্ৰ ধনীৰামৰ বাবে ঘৰ কিয় নিৰ্মাণ নকৰে?"

Ans:- She asked him why they didn’t build a house for poor Dhaniram.
উত্তৰ:- তাই তেওঁক সুধিছিল যে তেওঁলোকে দৰিদ্ৰ ধনীৰামৰ বাবে ঘৰ কিয় নিৰ্মাণ কৰা নাছিল।

e) She said to him, “What is a Panchayat ?”
ঙ) তাই তেওঁক কৈছিল, "পঞ্চায়ত কি?"

Ans:- She asked him what a Panchayat was.
উত্তৰ:- তাই তাক সুধিছিল পঞ্চায়ত কি।



Now read this sentence. It is another type of reported sentence :
এতিয়া এই বাক্যটো পঢ়ক। এইটো আন এক প্ৰকাৰৰ প্ৰতিবেদিত বাক্য:

a) She said to her father, “Do something for the old man.”
ক) তাই তাইৰ দেউতাকক কৈছিল, "বৃদ্ধজনৰ বাবে কিবা কৰক।"

Here the reported clause is an Imperative sentence. In an Imperative sentence, the subject, which is usually the second person ‘you’ , is generally left unwritten.
ইয়াত প্ৰতিবেদিত ধাৰাটো এটা আৱশ্যকীয় বাক্য। এক আৱশ্যকীয় বাক্যত, বিষয়টো, যি সাধাৰণতে 'আপুনি' দ্বিতীয় ব্যক্তি হয়, সাধাৰণতে অলিখিত ৰখা হয়।

b) Do something for the old man. (= You do something for the old man. )
খ) বৃদ্ধ জনৰ বাবে কিবা কৰক। (= আপুনি বৃদ্ধ জনৰ বাবে কিবা কৰক।)

There are other types of imperatives such as negative and emphatic imperatives. For example, the imperative sentences.
অন্যান্য প্ৰকাৰৰ আৱশ্যকতা আছে যেনে নেতিবাচক আৰু জোৰদাৰ আৱশ্যকতা। উদাহৰণ স্বৰূপে, আৱশ্যকীয় বাক্যবোৰ।

c) Come in please.
গ) প্লিজ ভিতৰলৈ আহক।

Can be turned into :
ৰূপান্তৰ কৰিব পাৰি :

Negative : Don’t come in, please.
নেগেটিভ : সোমাব নালাগে, অনুগ্ৰহ কৰি।

Emphatic : Do come in, please.
জোৰ দি : সোমাই আহকচোন, অনুগ্ৰহ কৰি।

Find out how much you have understood. Change the following imperative sentences into their negative and emphatic forms :
আপুনি কিমান বুজি পাইছে জানি লওক। তলত দিয়া আৱশ্যকীয় বাক্যবোৰ ঋণাত্মক আৰু জোৰদাৰ ৰূপলৈ সলনি কৰক :

a) Repair the roads.
ক) ৰাস্তা মেৰামতি কৰা।

Ans:- Negative :- Don’t repair the roads .
উত্তৰ:- ঋণাত্মক :- ৰাস্তা মেৰামতি নকৰিব ৷

Emphatic :- Do repair the roads.
জোৰ দি :- ৰাস্তা মেৰামতি কৰক।

b) Build a house for Dhaniram.
খ) ধনীৰামৰ বাবে ঘৰ সাজিব।

Ans:-  Negative :- Don’t build a house for Dhaniram.
উত্তৰ:-  নেগেটিভ :- ধনীৰামৰ বাবে ঘৰ সাজিব নালাগে।

Emphatic :- Do build a house for Dhaniram.
জোৰ দি :- ধনীৰামৰ বাবে ঘৰ নিৰ্মাণ কৰক।

c) Work for local development.
গ) স্থানীয় উন্নয়নৰ বাবে কাম কৰা।

Ans:- Negative :- Don’t work for local development.
উত্তৰ:- ঋণাত্মক :- স্থানীয় উন্নয়নৰ বাবে কাম নকৰিব।

Emphatic :- Do work for local development.
জোৰ দি :- স্থানীয় উন্নয়নৰ বাবে কাম কৰক।

d) Close the door, please.
ঘ) দুৱাৰখন বন্ধ কৰক, অনুগ্ৰহ কৰি।

Ans:- Negative :- Don’t close the door, please.
উত্তৰ:- ঋণাত্মক :- দুৱাৰখন বন্ধ নকৰিবা, অনুগ্ৰহ কৰি।

Emphatic :- Do close the door, please.
জোৰ দি :- দুৱাৰখন বন্ধ কৰক, অনুগ্ৰহ কৰি।

e) Please wash your hands.
ঙ) অনুগ্ৰহ কৰি হাত ধুব।

Ans:- Negative :- Please, don’t wash your hands.
উত্তৰ:- ঋণাত্মক :- অনুগ্ৰহ কৰি, হাত ধুব নালাগে।

Emphatic :- Please, do wash your hands.
জোৰ দি :- অনুগ্ৰহ কৰি, হাত ধুব কৰক।

9) Say the words in the box aloud :
৯) বাকচত থকা শব্দবোৰ উচ্চস্বৰে কোৱা :

Panchayat
পঞ্চায়ত

Child
শিশু

Dokchory
ডকচোৰী

Much
অনেক

Change
সলনি কৰা

Panch
পঞ্চ

Did you notice that they all have the sound ch ?
আপুনি লক্ষ্য কৰিছেনে যে তেওঁলোকৰ সকলোৰে চ শব্দ আছে ?

Now, find other words from the lesson which have similar ch sound in them. Write them in your notebook. Add a few more and practise saying them aloud.
এতিয়া, পাঠটোৰ পৰা আন শব্দ বিচাৰি উলিয়াওক যিবোৰত একে ধৰণৰ চ ধ্বনি থাকে। সেইবোৰ নিজৰ বহীত লিখিব। আৰু কেইটামান যোগ কৰি উচ্চস্বৰে কোৱাৰ অভ্যাস কৰক।

Ans:- 
উত্তৰ:-

Child
শিশু

Change
সলনি কৰা

Much
অনেক

Touch
স্পৰ্শ

Church
গীৰ্জা

Charge
চাৰ্জ

Chat
চাট

Hatch
হেচ্চ

Inch
ইঞ্চি

Lichee
লিচি

Sketch
স্কেচ্চ


10) Here is a crossword puzzle for you to find out the adjectives (describing words) in the puzzle to fill up the blanks on the right. One is done for you.
১০) সোঁফালে থকা খালী ঠাইবোৰ পূৰণ কৰিবলৈ প্ৰহেলিকাটোত থকা বিশেষণবোৰ (শব্দৰ বৰ্ণনা কৰা) বিচাৰি উলিয়াবলৈ আপোনাৰ বাবে এটা ক্ৰছৱৰ্ড পাজল দিয়া হ’ল। এটা আপোনাৰ বাবে কৰা হৈছে।

a) ………………………….. verandah.
ক) ................................. বাৰাণ্ডা।

Ans:- Open.
উত্তৰ:- খোলা।

b) …………………………. grant.
খ) ......................অনুদান.

Ans:- Annual.
উত্তৰ:- বাৰ্ষিক।

c) ……………………… roads.
গ) ................................. পথ।

Ans:- Rural.
উত্তৰ:- গ্ৰাম্য।

d) ……………………… institution.
ঘ) ................................. প্ৰতিষ্ঠান।

Ans:- Tiny.
উত্তৰ:- ক্ষুদ্ৰ।

e) ………………………… things.
ঙ) ................................. বস্তুবোৰ।

Ans:- Good.
উত্তৰ:- ভাল।

f) ………………………….. change.
চ) ........................ পৰিৱৰ্তন।

Ans:- Social.
উত্তৰ:- সামাজিক।

g) ……………………….. questions.
ছ) ........................ প্ৰশ্ন।

Ans:- Important.
উত্তৰ:- গুৰুত্বপূৰ্ণ।

h) ………………………… cold.
জ) ................................... ঠাণ্ডা।

Ans:- Bitter.
উত্তৰ:- তিতা।



Conclusion:(উপসংহাৰ)

মই আশা কৰো যে এই পোষ্টৰ জৰিয়তে ছাত্ৰ-ছাত্ৰী সকলৰ বহুত উপকাৰ হৈছে আৰু এই বিষয়টো যদি আপোনাৰ কামত আহিছে, তেন্তে আপুনি আপোনাৰ বন্ধুবৰ্গৰ সৈতে Share কৰিবলৈ পাহৰি নাযাব।


FAQ

Questions: Where can I get Assam SCERT Board Class 8 English Recommendation Chapter?
Answers: You can find SaraAxom Assam SCERT Board Class 8 English Suggestion Chapter. The answer to each textbook question is to help learners understand and learn the language faster.

Questions: What is the best site to get Assam SCERT Board Class 8 English solutions?
Answers: SaraAxom is a truly and qualified reliable place that provides reliable information
Assam SCERT Board Class 8 English Solution.

Questions: How can students use the solutions for exam preparation?
Answers: Students can use the following solutions
  • Students can use solutions to modify the curriculum.
  • Students can use it to make notes during the study
  • Students can use solutions to understand the concepts and complete the course

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad

Subscribe Us